вторник, 5 март 2019 г.

9 in 2019 Rolling Project Pan Intro

През 2019 реших да се включа в още едно доста популярно предизвикателство, а именно 9 in 2019 Rolling Project Pan, в който ще включа първоначално 9 продукта и след всеки изхабен продукт ще добавям нов на негово място, за да може винаги продуктите, върху които се фокусирам да бъдат 9 и по този начин изразходването да бъде по-лесно и по-ефективно.


Започвам с основата за грим на Alverde, която би трябвало да минимизира порите. Не само, че не минимизира порите, но и не съм забелязала никакво влияние върху издръжливостта на грима. Опаковката е съвсем малка и от известно време се опитвам да я изхабя, защото не съм никак впечатлена от нея и нямам търпение да напусне грим колекцията ми.

Коригиращите /изсветляващи/ капки на Alverde са ми далеч по-любими и доста често използвани, защото аз съм от хората с доста светла кожа, на които дори и най-светлият цвят на фон дьо тена им е тъмен и се налага да прибягват до смесването с подобни продукти. 

Фон дьо тенът на Alverde 4в1 също не е сред любимите ми продукти, защото е доста хидратиращ и придава доста сочен финиш на лицето, което аз по принцип избягвам. Въпреки това искам да го изхабя и винаги, когато ми се наложи да изляза за малко използвам него, защото при по-продължително носене ще трябва да се запася с поне 2 опаковки матиращи листчета. 😃

Гланцът за устни е от Golden Rose Ultimate Color. Като цяло никога не са ме привличали гланцовете, винаги съм предпочитала червилата. Въпреки това се опитвам да изхабя тези, които имам. Както може да се види от снимката е изхабен почти до половината, което е добро начало и с малко повече упоритост вероятно ще успея да го изхабя до края на годината.

Молив за устни на който надписите са се изтрили и нямам идея на коя марка е, но също не е сред любимите ми продукти, защото цветът е прекалено светъл за моите устни. Въпреки това го използвам под гланца на Golden Rose и вярвам, че ще успея да го изхабя преди края на годината.


От прахообразното трио на Vollare използвам само дясната по-тъмна част като бронзант. Цветът е много подходящ за моята светла кожа, не е прекалено топъл и оранжев и стои страхотно. Използвам го всеки път, когато се гримирам и това си личи по дъното, което вече се вижда.

Две палитри със сенки за очи Oriflame Veryme Lovely & Light Smokey. Това са палитрите, на които винаги залагам, когато искам бърз и неангажиращ ежедневен грим. Качеството им е добро и са използвани доста от мен, както си личи и по трите цвята, на които съм успяла да достигна дъното.

Третата палитра, която използвам е Essence Nude, която също използвам когато имам нужда от много бърз ежедневен грим. Най-използваните цветове в нея са матовото розово, което използвам за да запечатам основата и най-тъмния винен цвят.

Няма коментари:

Публикуване на коментар