събота, 16 февруари 2019 г.

Finale | Project Pan 2018: Finish 100 products by 2018

В началото на миналата година си поставих предизвикателството да изхабя поне 100 продукта през годината. Имах и примерен списък с категории и брой продукти, които ми се иска да изхабя. Този проект може да видите ТУК. През годината съм написала 6 поста с празни опаковки, от които сега ще мога да направя равносметка за изхабените продукти. Публикациите с празни опаковки може да погледнете: пост 1, пост 2, пост 3, пост 4, пост 5, пост 6.

А сега е време за резултатите. Категориите и бройките, които си бях поставила са следните:
- поне 2 лосиона за тяло; 👍 изхабени 2
- поне 2 крема за лице; 👍 изхабени 3
- поне 3 шампоана за коса; 👍 изхабени 7
- поне 2 маски за коса; 👍 изхабени 3
- поне 3 крема за ръце; 👍 изхабени 4
- поне 3 измиващи гела за лице; 👍 изхабени 4
- поне 4 мицеларни води /вкл. лосиони за лице, тоници, флорални води и т.н./; 👍 изхабени 5
- поне 2 скраба за тяло; 👍 изхабени 2
- поне 2 ексфолианта за лице; 👎 изхабени 0
- поне 3 балсама за устни; 👍 изхабени 5
- поне 10 маски за лице 👍 изхабени 11

С изключение на една категория на всички съм успяла да достигна и дори да надвиша в някои категории първоначално поставените бройки, което определено ме удовлетворява. 

А сега е време и за декоративната козметика:
- поне 1 червило или гланц за устни;  👍 изхабени 4 + 1 молив за устни
- 1 руж; 👎 изхабени 0
- поне 1 пудра за лице;  👍 изхабени 1
- поне 6 лака за нокти /включително основа, топ лак/;  👍 изхабени 6
- няколко сенки за очи;  👍 изхабени 7 /2 палитри/
- 2 основи за сенки; 👎 изхабени 0
- 1 молив и 1 гел за вежди;  👍 изхабени 1 молив и 1 гел
- поне 1 очна линия;  👍 изхабени 1
- поне 2 молива за очи; 👎 изхабени 0
- поне 3 спирали за очи; 👎 изхабени 0
- поне 4 коректора;  👍 изхабени 4
- поне 4 фон дьо тена, ББ крем и т.н.  👍 изхабени 4

Тук нещата не са чак толкова розови, но съм успяла да постигна успех в 8 от категориите и съм се провалила с гръм и трясък в 4 от тях. А сега ще ви покажа и как изглежда цялата изхабената декоративна козметика в снимки:








А сега е време и за финалните резултати:
Поставено предизвикателство: 100 изхабени продукта през 2018.
Резултат: 👍 изхабени 117 продукта.

Поставено предизвикателство: 18 изхабени продукта от декоративна козметика.
Резултат: 👍 изхабени 30 продукта.

Като заключение мога да кажа, че съм доволна от поставеното предизвикателство и от постигнатите резултати, съвсем скоро ще направя подобно предизвикателство и за 2019 година, което обещавам да бъде малко по-амбициозно.


Няма коментари:

Публикуване на коментар