четвъртък, 24 октомври 2013 г.

NOTD : Classics Glamour 110, 179 & Perfect S 47

Преди да ви покажа днешния си маникюр искам да ви разкажа една интересна история, която ми се случи скоро. Докато бях в един магазин за козметика и си разглеждах пред стелажа за лакове до мен стояха 2 момичета - консултантката в магазина и клиентка. Момичето си търсеше някакъв глитерен лак като искаше да е плътен. Беше се спряла на Perfect S 43, за който аз съм писала тук. И тук дойде моментът на моята приятна изненада. Момичето, което беше консултант започна да й казва как го е видяла в един български блог "My Beauty Zone" на черна основа и как изглеждал невероятно, дори и тя го пробвала. Можете да си представите физиономията ми след като чух това. Много се зарадвах и макар те да не знаеха, че точно аз стоях до тях се почувствах страхотно. Не съм готова и може би никога няма да бъда да покажа себе си в блога и дори в този случай не казах нищо, а просто се усмихнах. Надявам се да не съм ви отегчила, сега е време да ви покажа и маникюра.




                                                                                                                          М.

4 коментара:

  1. Това е страхотна история! Много се радвам за теб! :) Според мен в това се крие същината на това хоби- да помагаш и да вдъхновяваш, искрено ти пожелавам подобна ситуация да ти се случи още неведнъж :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много обичам комбинации със златно <3
    Имам лака на Перфект и обичам да си експерименирам с него.

    ОтговорИзтриване
  3. Много готина случка наистина :)) Аз в момента съм с нещо подобно на твоя маникюр :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много хубава комбинация , само да ссе снабдя с този лак на Перфект и аз ще пробвам нещо подобно

    ОтговорИзтриване