сряда, 2 октомври 2013 г.

My First Giveaway (Only BG)

Много се радвам, че в крайна сметка осъществявам този giveaway. 


Няма да ви кажа какви ще бъдат подаръците - те ще бъдат изненада и някои от тях ще бъдат закупени от мен след като бъде избран печелившият, защото искам наистина да му харесат и да бъдат полезни.

А ето и какви са моите условия за участие :
1. Да бъдете последовател на блога ми в GFC;
2. Да ме последвате в Bloglovin;
3. Да харесате моята Facebook страница.

За мен е важно поне едното от трите изисквания да бъде спазено, тъй като предполагам, че не всеки има блог и т.н. И не искам да принуждавам никой на сила да харесва блога ми без неговото желание !

Сега продължавам с другите условия, които искам да споделите в коментарите под публикацията.

1. Първото нещо е да напишете две имена - с които ще участвате в томболата за наградите.

2. Напишете какво харесвате и какво не в блога ми и няма да зачитам коментари от рода на "Всичко ми харесва". Моля да бъдете искрени, за мен това е важно.

3. Искам да ми напишете някаква препоръка към мен, към блога. Какво искате да виждате по-често ? Какво искате да променя ? Какво ще ви бъде интересно да четете ?

4. Много държа и моля да не го пропускате - напишете какви продукти обичате, каква е вашата кожа, коса, какви цветове и продукти обичате да носите и какви не ? Какво бихте искали да спечелите ? Както споменах по-нагоре искам наградата да е съобразена с вашите лични предпочитания и т.н.

5. И последното нещо е да ми напишете вашия e-mail адрес на който ще ви пиша ако спечелите наградите.

Последният срок за участие е 15 ноември 2013 г. 
Печелившият ще бъде избран на 16 ноември 2013 г. и имената му ще бъдат публикувани в блога !
Веднага след избирането му ще му пиша на e-mail адреса и той ще трябва да ми отговори в срок от 5 дни, за да уточним получаването на пратката. 

36 коментара:

  1. Румяна Петрова
    Харесвам блога ти,защото пишеш за продукти,които са достъпни като цена и ги описваш подробно.Казваш си искреното мнение,не се влияеш от други.
    Харесвам и дизайна ти-може лесно да се намеря това,което търся.
    Нямам от много време блог и не се чувствам много в позиция да давам съвети,но все пак може би много биха ми харесали публикации от сорта на "как се грижа за кожата на лицето си,за косата..",както и "направи си сам".
    Косата ми е тъмно кестенява,дълга,суха в краищата.Кожата на лицето ми също е суха.За цветове-хм,не ми отиват nude-цветовете,затова може би средно ярки :Д
    А за това какво искам да спечеля..ами обичам ефекта на изненадата,никога не съм печелила нищо затова че ще бъда доволна от всичко,важното е да е подарено от сърце.
    E-mail:cosmetics.rumi@gmail.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря ! Радвам се, че се включи и ти пожелавам успех ! :)

      Изтриване
  2. Здравей! От известно време вече следя блога ти във всички възможни .. канали хаха. Харесвам повече постовете в които се включва бяла козметика и са по-скоро във формата на ревю, колективни haul и неща, които просто са ти любими. Винаги съм отворена към препоръки и ми е много интересно да виждам какво обичат да ползват хората. Не смятам че трябва да променяш нeщо, много харесвам блога ти такъв, какъвто е ;)
    Иначеее, за себе си бих казала че имам нормална коса и съм пристрастена към продукти за нея хаха. Кожата ми също е нормална и както казах се интересувам повче към бялата козметика, отколкото декоративната. Иначе за гримовете, обичам тъмно червени червила и на очите си слагам само черна очна линия, малко тен и пудра и те така. Като цяло не умея да се гримирам добре (особено със сенки) ии .. да :D хаха
    Хайде успех със блога и продължавай все така!
    Поздрави,
    Мануела
    mannierox@gmail.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за искреността и ти желая успех ! :)

      Изтриване
  3. супер, и аз не съм печелила досега, но мисля да пробвам:)Такаа, харесвам блога ти първо чисто визуално, тоновете са много приятни, иначе за публикациите също нищо негативно не мога да кажа - изчерпателна си, за това са доста полезни за мен специално:) Препоръки...DIY, повтарям на Руми желанието, но пък мисля,че на доста момичета това ще им е интересно също:)
    antonova.antoaneta@gmail.com Иначе за мен - кестенява коса до раменете, тъничка, кафяви очи, комбиниран тип кожа. Благодаря ти за възможността и успех в развитието на блога занапред:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Антоанета Антонова :) че забравих най-важното:)

      Изтриване
    2. Благодаря, много се радвам, че харесваш блога такъв какъвто е ! Пожелавам ти успех ! :)

      Изтриване
  4. Здравей :)
    Последвах те навсякъде, всъщност аз в блогловин вече си те следях, но и на другите места.
    Казвам се Ивана Николова.Харесва ми дизайна ти, както и идеите ти за постове, например Продуктите, които ще купя отново. Малко само не ми харесва шрифта на банера, знам че е дребно, но да съм искрена :D
    Обичам декоративна козметика - особено червила, сенки, спирали, но напоследък отделям голямо внимание и на други неща - измиващи гелове, кремове и т.н. Най-много ще се радвам на такива неща, но всяко спечелено нещо ме радва много, така че няма значение :))
    izzity@mail.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ехх, ти си първия коментирал и нещо, което не харесва, за което много ти благодаря - оценявам го ! Успех ! :)

      Изтриване
  5. Обичам изчистени дизайни. Най-полезни, лично на мен са ми ревютата и продуктите,които бих купила отново. Не зная с какъв апарат снимаш, но ми допада и това че снимките ти са светли. Предлагам ти, ако естествено имаш желание и материал за писане да правиш повече уроци - стъпка по стъпка или направете сами. Следя те на всички места, на блогловин от цяла вечност.
    Обожавам всичко свързано с грим и грижа за кожата, мода, така че ако спечеля (едва ли, до сега не се е случвало) няма да имам претенции за каквото и да е. Обичам изненадите!
    Успех в блогстването!
    П.П. Благодаря ти за ревюто на Есънския кит за вежди, ужасно съм доволна от него!
    Светла Михайлова
    svetlami1@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Елица Златанова
      Отскоро се запалих по бюти блоговете и чета всеки, който видя. Проучвам и твоя много внимателно и се давам на полезната информация за продуктите и марките.
      Харесва ми начина, по който си го оформила визуално –елегантно и ненатрапчиво, въпреки ,че ми е малко трудно да се ориентирам в намирането на дадена статия. Може би проблема е в мен... Много важно нещо е, че пишеш грамотно(не навсякъде е така) и интересно.
      Купих си някои от лаковете, които си показала и обмислям да си купя и някои други продукти. Според мен е важно да следваш собствения си вкус и преценка, както до сега и да не се съобразяваш с нашите мнения чак толкова. Все пак блога си е твой и се справяш чудесно. Можеш да слагаш повече постове за мода, добре се получават. Тези за декоративна козметика са ми най-интересни. Страхотно, е че си решила да дадеш награда, така ще ни мотивираш нас читателките да четем още по-редовно и може и ние да се осмелим да си направим собствен блог!
      Моята кожа е нормална, косата нормална (понякога суха), аз съм руса с бяла кожа и сини очи, така ,че обичам ярки цветове. Най-вече в лилаво розовата гама. Обичам златисто и сребристо, падам си доста по броката. Не ползвам много кремове за лице и фон дьо тен. Най –вече сенки, червила и някои продукти за почистване за лице.
      Определено бих се зарадвала на сенки или гланц. А може би и качествен BB крем с хубаво покритие. Търся такъв за подарък на моята майка.
      Пожелавам ти много усмивки!
      Поздрави!
      /zlatanova_eli@abv.bg/

      Изтриване
    2. Благодаря. Старая се, а фотоапарата ми е полупрофесионален ! Успех пожелавам !

      Изтриване

  6. Казвам се Пламена Николаева.
    Харесва ми това,че пишеш и за достъпна откъм цена козметика,че редовно бишеш в блога си,също така ми харесват публикации от типа "Какво бих/не бих купила отново",както и 'haul'-овете.Няма нещо,което да не ми харесва в блога ти,по-скоро бих се зарадвла на повече публикации от типа 'от козметичната кофа/изразходени продукти' и рубрики от типа Ootd,както и с нови придобивки като дрехи,обувки,аксесоари или любими дрехи,които носиш.
    Аз лично предпочитам бяла козметика,с мазна кожа съм и склонна към омазняване коса.Не ми отиват ярки цветове и нямам претенции от към подаръка-нека бъде изненада.
    ето имейла ми:devil_ass@mail.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и аз планувам такива публикации, но за съжаление доста рядко изразходвам продукти, а постоянно купувам и купувам нови... но вече съм приготвила няколко и скоро ще имам и аз първите "empties". Желая ти успех ! :)

      Изтриване
  7. Аз съм Ваня Чапкънова :)
    Скоро открих блога ти и съм очарована. Харесва ми,че правиш ревюта на лесно достъпни продукти,статиите ти са изчерпателни,описано е почти всичко,което е важно за мен.Бих искала да направиш нещо като my makeup collection,за да видя всички твои гримове :)
    А за мен,имам мазна кожа и къдрава frizzy коса,обичам декоративна и бяла козметика,не съм претенциозна.Предпочитам неутралните цветове,обичам продуктите за устни и кремовете :D Мисля,че е това.Благодаря за giveaway
    vania1998@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не мисля, че е възможно да направя my makeup collection... Живея на 2 места и имам толкова много козметика навсякъде, че дори и фотоапарата ми ще е безсилен пред нея за съжаление, но правя опити това да се промени, защото в един момент ще отиде в боклука заради изтекъл срок. Благодаря, че се включи и успех ! :)

      Изтриване
  8. GFC: kati_kz ( Facebook: Катя Нанчева ) Bloglovin name: katikz . Следя те на всички места :) Последовател съм на блога ти от доста време и мога да кажа, че нещата, които най-много ми харесват е, че пишеш за достъпни продукти и ревютата, които правиш са доста детайлни! Много бих се радвала да видя и нещо от рода на " How to ..." под формата на фото урок. Като цяло съм маниачка на тема лакове за нокти, но и някакъв подарък от рода на хубава палета сенки за очи не бих отказала :) .
    Email: kati_kz@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и аз имам доста масивна колекция от лакове - над 250 са вече и наистина се възхищавам на твоя блог - страхотен е ! :) Успех ! :)

      Изтриване
  9. Веселина Вълкова
    Аз от преди те следя в блогловин и GFC, бях пропуснала Фб, но там не помня кое харесвам през личната ми профил и кое през блоговия.
    Харесвам това, че блогът ти е свеж, с хубави снимки (защото аз много обичам снимки) и пишеш за продукти, които всеки може да си позволи. :)) Не мога да посоча нещо, което не ми харесва.
    Препоръки не обичам да давам, защото всеки блог е лично местенце и трябва най-вече на теб да ти харесва и после на нас читателите. Мога единствено да ти кажа "Бъди себе си и пиши истинското си мнение, както досега" :)))
    Кожата ми е смесена, косата - също :D Харесвам всичко де що е козметично и се радвам на всякаква декоративна козметика.Харесвам синьо, черно, червено и нюд напоследък :))
    veselina_1586@mail.bg
    Успех на всички! :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз много държа на снимките и обичам постове с много снимки и се старая и моят да е такъв ! Благодаря за подкрепата и успех ! :)

      Изтриване
  10. Здравей! Нова съм в тези среди и от известно време преглеждам блога ти. От скоро започнах и да те следя официално в Bloglovin, GFC и Facebook. :)
    Много ми допадат публикациите ти и ревютата ти за декоративната козметика. Аз също съм болна на тема лакове за нокти и забелязвам, че и на теб са ти слабост. Имаш прекрасни ревюта специално за лаковете. Haul постовете също са ми любими, като една истинска любопитка!
    Ще се радвам много, ако продължаваш да правиш ревюта и постове за лакове за нокти, маникюри.. Също така, постовете за грим и четки са ми интересни, продължавай и с тях! ;) О и да, много ми е любопитно какво е мнението ти като цяло относно продуктите, които се тестват върху животни и тези, които не се.
    Иначе, кожата ми е леко смесена, от всичко по малко. Косата си я боядисвам, нормална е. Декоративната козметика ми е слабост. Лакове, гримове, четки... Все такива прекраснотии! Аз също предпочитам по-тъмната гама, червено, лилаво, сиво, черно... И май е това! :)
    Поздрави,
    Йоана
    iorinka@gmail.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, много полезни идеи си ми дала, които ще се опитам да осъществя. Като гледам по манията за декоративната козметика си приличаме... :D Благодаря, че се включи и ти пожелавам успех ! :)

      Изтриване
  11. Здравей,
    И аз отскоро имам блог, но ти беше сред първите хора, които последвах навсякъде.
    Харесвам когато блогърите обръщат внимание на дизайна на блога си и се стараят да го направят приятен за посещение. Ти определено си го направила. Харесват ми и всички ревюта, които правиш и особено серията "Продуктите, които ще купя отново". Много си изчерпателна и определено постовете ти оказват положително влияние върху избора на всички.
    Не обичам да слагам граници на хората и да казвам кое как да правят. Обичам да чета всичко. Продължавай все така!
    Кожата ми е комбинирана, косата ми се омазнява бързо в корените.
    Обичам тъмни нюанси, без много бляскави елементи - черно, тъмно синьо, тъмно зелено, тъмно червено (за червило пр.). От години не съм използвала сенки, но напоследък много ми се иска да се сдобия с палитра и да си припомня как става, хах. Обичам ружове и пудри.

    Казвам се Нина Дякова, а e-mail-ът ми е - ninahaveheart@abv.bg

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, много си мила ! Пожелавам ти успех ! :)

      Изтриване
  12. Не знам какво се случва, но за трети пореден път започвам да си пиша коментара...Предишните не успяха да се публикуват. Не съм сигурна дали и сега не щракам по клавиатурата напразно :)
    Срам не срам си признавам, че нямам представа какво е GFC. Прилича малко на KFC, но съм сигурна, че реално нямат общо ;) В другите социални мрежи съм ти последовател отдавна.
    1. Казавам се Диана Чебишева и от скоро реших и аз да споделям бюти опита си в http://chebisheva.blogspot.com/.
    2. Впечатли ме със статията си "Как да изчистим петънца от спирала без да размажем сенките си". Обичам полезните хитринки :) Също така е прекрасно, че имаш много ревюта - сравнения между продуктите. Така ако на теб ти е харесало дадено нещо, поради еди какви си причини, на друг може да му допадне повече другото...
    3. Това, което аз обичам да гледам е състава на даден продукт. Бих се радвала да го виждам повече в твоите публикации.
    4. Смешно ми е да пиша по тази точка, защото съм сигурна, че няма да спечеля, но след като условията го изискват, ще се подчиня :) Студен типаж съм (тъмна, чуплива, понякога и къдрава коса, сини очи, светла кожа), но за сметка на това съм с гореща кръв ;) Обичам всякакви награди - от аксесоари, през грим, до тигани ако щеш :)
    5. Можеш да ме намериш на chebisheva@gmail.com
    Пожелавам ти успех и да бъдеш все така креативна! Имаш подкрепата ми!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз не знам на какво се дължи, но съм много щастлива, че се включи. Благодаря много за милите думи и успех ! :)

      Изтриване
  13. Нели Борисова.
    Преди около година започнах да гледам различни beuty канали в youtube, но съвсем наскоро започнах да се интересувам от български beuty блогове. В началото бях много неориентирана, търсех, отварях, разглеждах, но в някои просто ми беше.. неуютно. Това звучи странно, знам, но аз бих искала, когато чета някъде и прекарвам известно време, да ми е уютно, което ще рече - дизайнът да е приятен, приветлив и публикациите да са оформени добре. Това беше и нещото, което ме накара да се задържа в твоя блог и да го прочета изоснови.
    Оценявам това, че публикациите ти са написани грамотно. Харесвам това, че блогът буквално е пълен с ревюта, които са подробни, обективни и изчерпателни. Харесвам това, че си искрена и че мнението ти е базирано на личен опит, както и че голяма част от снимките са снимани от теб.
    Като цяло блогът ти е едно много уютно местенце, в което честичко се връщам.
    По-горе спомената, че обичат да гледат състава на продукта - аз също, дори държа на това, така че е хубаво да слагаш снимка и на това.

    И за финал - кожата ми е смесена, косата ми е дълга и суха в краищата. Кожата ми е много светла.
    Декоративна козметика почти не използвам, заразлика от бялата такава. И все пак, ако спечеля, бих се радвала на всичко, защото просто си е готино да получиш нещо, което е изненада. : )))

    Email: scorpions9@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря за милите думи. Пожелавам ти успех ! :)

      Изтриване
  14. Здравей.
    Имената, с който искам да участвам в томболата са Христина Хаджиева.

    Бих искала да виждам в блога все така хубави маникюри. Може би повече ревюта, статии от типа "козметично кошче". Не мога да кажа, че има нещо, което не харесвам в блога ти. Харесва ми начина ти на писане и поднасяне на информацията, което е може би най-важното за един блог. Би ми било още по интересно, ако започнеш да снимаш и клипчета.
    Продуктите, които обичам са естествени цветове сенки, спирали, четки, пудри, фон дьо тени.
    Косата ми е адски дълга и е доста мазна :-(((

    h.hadjieva@abv.bg

    Успех! :-))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, но мисля, че нямам смелостта да се покажа пред камерата, иначе много ми се иска... Успех ти желая ! :)

      Изтриване
    2. Атанаска Накова Следя те през GFC Bloglovin Facebook
      Блога ти е много приятен , много хубаво си го оформила . снимките ти са много добри . Не искам да променяш нищо а да си себе си в блога . Както казах е много приятен . Бих се радвала да има категория haul , както и '' Как да се грижа за косата си '' , или лицето си .
      Аз се интересувам от лакове за нокти , ти показваш много хубави идейки за маникюри .
      nasito_88@abv.bg

      Изтриване
    3. Много се радвам, че нямаш никакви забележки и харесваш блога. Успех ! :)

      Изтриване
  15. Здрарей. Аз съм Тони Любенова. Следя те в bloglovin,GFC и facebook. Честно казано ми допада блогът ти. Цветовете са прятни, дизайна е изчистен. Харесва ми също и начина на подредба на снимките ти. Честно казано наистина нямам забележки. Тъй като и аз съм сравнително нова, може би си попадала на блога ми: http://bbrillliantt.blogspot.com Като единствена препоръка мога да кажа, да опиташ винаги снимките да са ясни /примерно да не снимаш на лампа или когато се стъмва/. Аз лично най-много държа на достоверност на цветовете, затова и самата аз все се чудя как по-ясно да снимам продуктите. Другото нещо е, че имаш хубави очи, ще е приятно да виждам по-често идеш за някакви гримчета /видях, че имаш няколко такива и ми харесаха/.Но като цяло не мога да ти кажа някакви забележки, защото блогът наистина ми допада.
    Относно мен - Харесвам кремообразните сенки на Меюбълин и ми е мерак от известно време да изпробвам taupe-а. Имам доста чувствителна кожа, затова обикновено ползвам крем балсам на Д-р Тайс. Откъм фон дьо тени, все ми се ще да си намеря някой доста светъл и хидратиращ, но все не успявам. От много време се чудя дли да изпробвам най-светлиявъзможен на Бружоа, но така и не се решавам.Иска ми се да пробвам и няколко пясъчни лака на Golden Rose. Относно коса - не се боядисвам, но често използвам сухи шампоани, тъй като бързо се омазнява за съжаление. Харесвам червила в розово-златистата гама /като комбинация/, както и приятни розови гланцове /но не цикламени/. Общо взето това е накратко :)
    Mex: topsi91@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  16. Ани Йорданова
    Следя блога от доста време и ми допада. Харесва ми изчистения дизайн и грамотното изразяване. Пишете за достъпни продукти, информацията и снимките са повече от изчерпателни. Аз обичам да чета за маникюр и бяла козметика, но са ми интересни и тенденциите в грима. Допадат ми материалите за изразходени продукти и нови покупки.
    Не бих дала съвети за промяна, тъй като за мен най- важно е личното светоусещане на човек как да прави нещата.
    Аз съм с черна коса, бяла кожа и сини очи. Обличам се основно в черно, харесвам ярък маникюр и оригинални бижута. Рядко се гримирам, тъй като имам много чувствителни очи и кожа, а и съм мързелива :-) Обичам изненадите...
    Желая успех и нови последователи.
    Email: ani2201@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  17. 1. Красимира Петрова

    2. Харесвам, че подробно описваш нещата, обичам да чета по-дълги постове и в тях намирам повече полезна информация. Не ми допада, че пишеш рядко, но може би нямаш много време за блога.

    3. Ще ми е интересно да прочета повече за продукти за коса, а също и за съчетанието на грим с дрехи, видях че се интересуваш и от мода.

    4. Честно казано нямам никакви претенции каква да бъде наградата, важно е, че е от сърце. Косата ми е нормална чуплива, кожата комбинирана, наблягам повече на бялата козметика, а обичам странни, нетипични продукти и различни продукти :)

    5. Имейл адресът ми е xtreme__[at]abv.bg

    ОтговорИзтриване