сряда, 9 октомври 2013 г.

Empties - part 1

Много харесвам подобен тип публикации и от много време ми се иска и аз да направя такава, но за съжаление много, много рядко ми се случва да изхвърля някакъв изхабен продукт. Бях твърдо решена, че ще складирам празни опаковки и така успях да събера цели 4 празни опаковки. И така :


Започвам с интимния сапун на Билка... Това ми е 4-5 опаковка от него, много ми харесва и като аромат и като действие. Ако не сте го пробвали то много сте изгубили. Единствената ми забележка е ужасната помпичка, която не се заключва и е абсолютно невъзможно да се пренася. Цената му е около 3 и нещо.
Вторият продукт е Aroma Greenline Shower cream. Продуктите от тази серия нашумяха преди около година по мои спомени. Няма парабени и мисля, че 5% от себестойността на продукта отива за озеленяване, което е супер, но не е достатъчно да ме накара да го купя отново. По принцип не харесвам душ гелове. Предпочитам сапун и точно това е причината да не купя този продукт отново. Има невероятен аромат на грейпфрут, но си остава в банята, няма абсолютно никаква издържливост дори и за 2 мин. след душ. Цената му мисля, че е около 3-4 лв.
Третият продукт е крем за ръце отново на Билка (много харесвам тази марка) с екстракт от бяло вино. Харесвам го, попива много бързо, има хубав аромат и прави ръцете ми меки и гладки. Бих го купила отново. Цена около 1 лев.
И четвъртият продукт е лакочистителят на Дрогерии Лили - Aceton Free. Купих си този и зеления за проба, тъй като зеленият е много хвален. За този има доста негативни мнения, но честно казано не мога да кажа нищо лошо за него - лакочистител като лакочистител. Изчиства ми лака, не се налага да трия с часове и да "остана без пръсти". :D Цената на малката опаковка мисля, че е около 1 лв., но не бих си го купила отново, защото имам фаворит, който е ненадминат за сега и за него съм писала ТУК.
                                                                                                                                           М.

3 коментара:

  1. Здравей, мила номинирах те за този таг - http://beautifulladyfm.blogspot.com/2013/10/tag-liebster-award.html

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей номинирах те за този таг :)
    http://mymakeup2013.blogspot.it/2013/10/tag-liebster-award_10.html

    ОтговорИзтриване
  3. Привет! Номинирах те за TAG: Liebster Award http://limonenapchelichka.blogspot.com/2013/10/blog-post_11.html
    Aко прецениш, ще се радвам да отговориш на въпросите :)

    ОтговорИзтриване