вторник, 24 септември 2013 г.

Моите фон дьо тени

До преди два месеца разполагах точно с един фон дьо тен и с един BB крем. Бях доволна от резултатите и нямах и все още нямам никакво намерение да спирам да ги ползвам. Просто любопитството ми надделя и исках да изпробвам и други продукти без някаква конкретна причина.

Сега нека уточня какво изисквам аз от фон дьо тена и по какви критерии го определям. Ще започна с това, че имам мазна кожа и определено имам и някоя друга пъпка...
- покритие - не харесвам фон дьо тени с леко покритие, за мен е плюс да са със средна до пълна покривност
- издържливост - не ми се е случвало фон дьо тенът ми да изчезне по средата на деня, но все пак държа да издържа на жеги, дъжд, сняг до колкото е възможно и да си стои на мястото докато не реша да го махна, а това най-често е от сутрин до вечер
- матиращ ефект - тъй като имам мазна кожа не ми се иска да лъсвам по средата на деня и определено матиращия ефект е предпочитан, макар че използвам и пудра за тази цел
- без мазнини - поради същите причини, просто не са подходящи за мазна кожа
- естествен завършек - искам кожата да ми изглежда безупречна, но и в същото време естествена

А сега ще ви покажа и с какво разполагам като ще разгледам всеки продукт отделно :



Manhattan Clearface Natural Mat Make up - 70 Vanilla


Определено има леко покритие, което е упоменато и на опаковката му и аз го използвам само с доста коректор отдолу. Цветът е най-светлият, но има жълт отенък и определено не го предпочитам пред деня, защото е по-тъмен от цвета на лицето ми. Причината поради която си го купих е това, че е антибактериален и е създаден точно за проблемна кожа. Препоръчвам го ако нямате кой знае какво за скриване и ако цвета ви пасне, определено не е за най-светлите. Мисля, че от серията има 4 цвята, които са по-светлите и са с леко покритие и 2, които са по-тъмни и с по-пълно покритие.
Цена : 10 - 13 лв. / 30 мл


Revlon Colorstay 220 Natural Beige



Това е един от първите фон дьо тени, които си купих. Бях пленена от всичките положителни мнения за този продукт, може би най-харесвания фон дьо тен. В последствие стана и мой любимец, наскоро смениха формулата му, но аз се бях заредила с няколко опаковки, защото се намираше трудно и не исках да оставам без него. В момента изразходвам старата. Мисля, че това е трето шишенце, което ползвам и съм изключително доволна - страхотен продукт. Ако все пак някой не го е пробвал, то горещо го препоръчвам, особено този за мазна кожа. Има средно към пълно покритие и може би има най-страхотния завършек, който съм виждала - кожата става безупречна, порцеланова, като на кукла... просто страхотно.
Цена : 18 - 20 лв. / 30 мл


Max Factor Lasting Performance 101 Ivory Beige & 102 Pastelle



Първо си взех 102, но се оказа малко тъмен и в последствие при намалението на фон дьо тените на марката си взех 101. Покритието е средно към пълно. Хубав е, харесва ми, стои естествено и е лесен за разнасяне.
Цена : 20 - 23 лв. / 35 мл


Karaja Photo Finish 20


Купих го поради 2 причини - чувала съм много добри отзиви за марката и продавачката беше много мила и горещо ми го препоръчваше. Наистина в магазина на лицето ми изглеждаше уникално. Доста е течен, но има много добра покривност - средна до пълна. Това за мен е фон дьо тенът, който нанесен на лицето изглежда сякаш няма фон дьо тен, не защото не е покривен, а защото има невероятно естествен завършек. Ако имате възможност го пробвайте и ще разберете какво имам в предвид. Много добър продукт е.
Цена : 28 - 32 лв. / 30 мл


Manhattan Powder Mat Make up 80 Sand


Купих си го, защото попаднах на едно ревю за него и много ми хареса колко красиво изглежда на лицето. Има много приятна текстура - по-скоро е като мус. Има много добра покривност и наистина матира. Лицето ми поне 5 часа стои сякаш току що съм нанесла фон дьо тена.
Цена : 11 - 14 лв. / 30 мл


Golden Rose Mineral Make up 02


Една приятелка ми го подари, тъй като цветът й е много светъл, но на мен ми пасна идеално. Честно казано едва ли бих се загледала точно в този продукт, но той ме очарова доста приятно. Доста е покривен, много малко количество е нужно за цялото лице, изглежда много естествено. По принцип е за суха кожа и съдържа масла в състава си, което малко ме притесняваше, но в последствие видях, че и на моята мазна кожа изглежда много добре като изобщо не я омазнява допълнително. Приятно изненадана съм от този продукт.
Цена : 11 - 13 лв. / 35 мл

Manhattan BB Cream 9 in 1


За този продукт съм писала по-подробно ревю ТУК. И понеже не искам да се повтарям ако искате може да го прочетете.
Цена : 13 - 14 лв. / 30 мл


Dermacol Make up Cover 210


Поръчах си го по интернет, тъй като му се носеше славата колко покривен е. Радвам се, че си уцелих цвета и наистина е изключително покривен и икономичен. Едно грахово зрънце е напълно достатъчно за покриване на цялото лице, дори може да е повече. Когато не се прекалява с количеството стои естествено. Аз главно го използвам вечер, защото е доста тежък за през деня, но пък прави кожата наистина без никакви недостатъци.
Цена : 17 - 19 лв. / 30 мл

Това са продуктите с които разполагам. Надявам се да ви е било интересно и полезно ! 
Кои са вашите любими фон дьо тени ?

                                                                    М.



15 коментара:

  1. Преди време съм ползвала антибактериалния на Манхатън и бях много доволна,но определено този на Ревлон ще е следващия,който ще си купя!
    http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сподели дали си доволна след като го изпробваш. :)

      Изтриване
  2. Аз имам проблем да отркия точния фон дьо тен за моята кожа и все още се лутам... Благодаря за полезния пост.

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей,

    Кой номер си поръчала от фон дьо тените на Дермакол, че си уцелила цвета? Понеже виждам, че от Revlon color stay използваш natural beige, а и аз използвам него, а искам да си поръчам този на Дермакол, а ми е трудно да се ориентирам за цвета.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей. Аз имам 210 номер обаче е по-светъл от този на Ревлон и може би трябва да си поръчаш 1 номер по-тъмен.

      Изтриване
  4. а от къде може да се поръча фдт на дермакол ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моят е закупен от тук http://beautycosmetic.biz/ , не знам дали може да се закупи от друго място. :)

      Изтриване
  5. Отговори
    1. Пробвала съм единствено този: http://beautyzone1.blogspot.com/2015/02/lumene-natural-code-matt-makeup.html

      Изтриване
  6. Здравей, можеш ли да ми кажеш от къде мога да си поръчам този на Revlon

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, има го на доста места онлайн. Това са първите, за които се сещам: http://bonjour.bg/categories.php?CategoryID=65 и http://www.ivis.bg/%D1%84%D0%BE%D0%BD-%D0%B4%D1%8C%D0%BE-%D1%82%D0%B5%D0%BD/revlon/

      Изтриване
  7. Имам въпрос,поръчах си този фон дьо тен пт ензо.бг ,но моят няма звезда смисъл опаковката е по различна без звездата е .Искам да попитам дали има разлика в състава и цвета на фон дьо тените ? много ще съм благодарна ако ми отговорите :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Предполагам, че просто опаковката е обновена, доколкото знам фон дьо тенът си е същият. А относно състава и цвета ако става въпрос точно за този мисля, че няма разлика - 101 е по-светъл от 102. :)

      Изтриване
  8. Оу улекнс ми много ти благодаря,че отфели време и ми отговори.Защото бях челс че покрива много с аз имам много белези от акне и 3-4 пъпчици не ги прикри много хубаво.И си мислих дали е различез,сигурно не успях да го нанеса с пръсти го нанесох защото.Иначе е хубав и ще опитам от фон дьо тените които си писала.Супер пост иначе :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може би трябва да опиташ да използваш коректор под него за пълно покритие на местата, на които имаш нужда. Аз така правя, когато искам да прикрия някоя пъпка или белег от акне. Вече има много хубави коректори на пазара и изборът е голям, може да пробваш ако искаш. Благодаря за милите думи. :)

      Изтриване