понеделник, 6 август 2012 г.

Продуктите, които ще купя отново - Първа част

Ще започна с една положителна тема, а именно продуктите, които възнамерявам да купя отново или продуктите, които купувам отново и отново.

Лакочистител за нокти Blanchette B

Предполагам повечето от вас са го виждали в Кауфланд, а ако не сте го виждали ще дам повече разяснения за този продукт. Много харесвам този лакочистител, ползвам го от 2-3 години и нямам намерение да го сменям. Цената му е около 2-3 лв. и не съдържа ацетон. Сигурно ви се е случвало докато се опитвате да премахнете любимия червен лак, целите ви пръсти да станат кърваво червени. Точно поради тази причина търсех лакочистител, който да не разтича лака по ноктите и пръстите ми и същевременно да го трие бързо и лесно. Миризмата му е нормална, дори бих казала, че е приятна, след като го използвам ноктите ми миришат доста приятно. И сега най-голямата изненада е, че откакто го използвам ноктите ми станаха доста здрави, не знам дали се дължи на него, но не ползвам заздравители, определено преди имах меки, цепещи се нокти, а сега имам здрави нокти, от които на моменти се изумявам.

Балсам за здрави нокти Maxi 

Имам този продукт от доста отдавна, но от скоро го използвам редовно и съм доволна. В момента мисля, че се предлага в друга опаковка, преди беше в такова бурканче. Има приятен аромат на праскови. Не спазвам указанията за употреба. Използвам го веднъж в седмицата, преди да се лакирам, стоя по 30 минути до 1 час с него, след което почиствам ноктите си, защото е с малко мазна консистенция, а след това се лакирам. Както споменах по-горе ноктите ми са здрави, но определено този продукт ги прави в пъти по-здрави. Цената му е около 7лв., а опаковката е много икономична. Доста добри мнения съм чела за този продукт и той оправда очакванията, определено ще си го купя отново.

Топ лак Essence Gel - Look

По принцип лакът ми за нокти издържа по около 7 дена, но с този топ лак издържа 12-14. Не бих казала, че блясъкът е XXXL както пише на опаковката, но въпреки това за мен е една добра инвестиция, имайки в предвид цената от 3-4 лв. Все още не съм го ползвала дълго и нямам наблюдения дали ще се сгъсти. 

Лак за нокти Classics Glamour

Освен изключителната си цена от около 1,20 лв. този лак се задържа доста дълго на моите нокти - до 14 дни. Мисля, че не е един от най-достъпните лакове в козметичните магазини, но се намира. Доста индивидуална е издържливостта на лаковете, но за мен този е един от най-добрите в съотношение цена-качество. Разнообразието от цветове е голямо, мисля да демонстрирам в снимки скоро.

Лак за нокти Flormar Neon 

Много харесвам неоновите цветове. На пръв поглед мога да кажа, че е издържлив, вече 10-ти ден стои непокътнат върху ноктите ми. За първи път го използвам, но определено ме остави с добро впечатление и в най-скоро време мисля да си купя още лакове на тази марка. Като се има и в предвид цената от 2 лв., то определено попада в този списък.

Реших публикациите ми да бъдат по-тематични и да показвам сходни продукти. Във втора част ще покажа продукти за лице и коса, от които съм доволна. Това е първата ми публикация и се надявам да ви е харесала. 
                                                                                                                  М.

2 коментара:

  1. Честитта първа публикация!Желая ти да имаш много последователи и блогът да бъде един от най-четените!:)За пръв път чувам за този лакочистител,но смятам да го пробвам.Имам само един въпрос:лесно ли трие брокатни лакове?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, бих го определила като доста добър лакочистител, но брокатените лакове се чистят малко по-трудно, особено когато имат по-големи частички. Мисля, че няма да се разочароваш от него ако го изпробваш :))

      Изтриване