вторник, 7 август 2012 г.

Продуктите, които ще купя отново - Трета част

Трета и четвърта част ще посветя на декоративната козметика. Ето и продуктите:

Спирала за очи Maybelline One by One Volume Express

Доста взискателна съм към спиралите за очи и често тези, за които чета многобройни добри отзиви на мен не ми допадат. Изискванията към моята спирала са няколко (дълготрайност, да не сплъстява миглите, да удължава). Общо взето обръщам голямо внимание на миглите си и трудно намирам продукт, който да ме удовлетворява. В моите ръце спирала не издържа повече от 2-3 месеца и съм изключително доволна от тази, защото я ползвам поне 6 месеца. За мен е чудесна и за момента остава любимата ми спирала. Цената й е около 9-12 лв.

Фон дьо тен Revlon Colorstay

Ах, този чудесен фон дьо тен ! Сигурна съм, че сте чели безброй положителни отзиви за него, но няма как да не го спомена, тъй като е любимият ми фон дьо тен. И моята кожа не е перфектна и има несъвършенства, с които този продукт се справя без проблем. Предлага се в два варианта - за суха към нормална кожа и за комбинирана към мазна кожа. Покривен е и не запушва порите. Лицето не лъсва дори и след 10 часа. Все по-трудно се намира и вече съм се запасила с няколко, защото не мога да си представя да се налага да го сменям. Едно шишенце при мен издържа от 10 до 12 месеца. Цената му варира от 16 до 21 лв. 

Молив за очи Impala 

Моливът за очи е доста трудна покупка поне за мен. Ползвала съм какви ли не марки и така и не останах доволна, всеки един се размазва, но за сега това е фаворитът ми за най-издържлив молив. Цветът не е наситено черен, а по-скоро сив, но за мен е перфектен. Имам доста светли очи и с наситено черен молив направо изглеждат прозрачни. Не бих го определила като мек или твърд, по-скоро е нещо по средата, но със сигурност няма да нараните окото си при нанасяне, както се получава при някои твърди моливи. Цената му е около 2-3 лв. 

Пудра Constance Carroll


Това е един продукт, който използвам от доста време и мога да кажа, че съм доволна. По принцип не употребявам много пудра, но ми се налага от време на време. Предлага се в доста голямо изобилие от цветове, моят е най-светлият. Цената й е около 4-5 лв. Предпочитам я пред продукти, които съм ползвала и са поне два пъти по-скъпи.

Гланц за устни Eveline Cosmetics


Ще започна описанието на този продукт с невероятния аромат - на захарни бонбони. Мисля, че се предлага в 6 нюанса. Моят цвят е № 331, бих го определила като нежно прасковено с лек розов подтон. Доста издържлив е поне на моите устни, особено ако успееш да се сдържиш да не го изядеш. Цената му е около 3-4 лв. и в момента е любимият ми гланц.

Руж Golden Rose Terracotta 


Определено това е един от продуктите, които напълно ме убедиха, че Golden Rose предлагат страхотни неща. Ползвала съм доста различни ружове и този за сега е моят фаворит. Използвам го от 6 месеца, а както виждате на снимката е почти като нов. Доста е икономичен, а ружът е неизменна част от грима ми, независимо ежедневен или вечерен. Не е натрапчив, предлага се в няколко нюанса. Аз избрах с розово, тъй като съм доста бяла. Има и по-златисти, които стоят страхотно на по-бронзов тен. Цената му варира от 10-12 лв.

База за сенки Art Deco

Това също е един продукт, за който има доста отзиви в интернет. Както повечето и аз съм повече от доволна от него. С тази база сенките ми остават непокътнати за 12-14 часа. Има приятен аромат и консистенция и е доста икономична. Цената й е около 12 лв.

Това са продуктите, които харесвам и реших да включа в днешния си пост. Останаха няколко продукта, които съм оставила за четвърта част и се надявам да бъдат интересни за вас. До скоро :))                                                                                                                       
                                                                                                                                             М.

16 коментара:

  1. И аз много харесвам сенките на flormar, а фон дьо тена на Revlon- Color stay е любимият ми :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хах,имам чувството,че ще ти наспамя блога с коментарите си:д Първо,наистина браво,че пишеш за по-лесно достъпни продукти на приемливи цени.Аз също съм хвърлила око на спиралата на Мейбълин One by one,но имам още 2 спирали:д пък и толкова коментари за новите шарени спиралки на Голден роуз,че май докато стигна до Мейбълин ще мине цяла година,ако не и повече:д Мисля си и аз да взема моливите на Импала,без туй в един магазин до нас постоянно ми бъркат в очите с цената си от 2,50 лв. и много цветове.Проблемът е,че не съм сигурна далище ми чертаят във водната линия,защото досега единствено 2 молива на Ейвън извършват тая дейност...:(
    Извинявай за дългия коментар.Лека вечер:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не се притеснявай, за мен е удоволствие. Доста добри отзиви и аз срещам за новите спирали на Golden Rose, но така и не събирам смелост да си ги купя, не зная защо. А относно моливите на Импала, щом ги нанасяш по-трудно може би ти трябва по-мек - има и друг вариант на Импала - силиконов, с гумичка за опушен грим, сигурно си чела публикации за него, малко по-скъп е, но е доста наситен цвят, мек и лесен за нанасяне, след което изсъхва и стои цяла вечност на окото (от личен опит), бих го сравнила с гелообразния на Avon - SuperShock. Моят отговор е още по-дълъг... Надявам се да съм ти помогнала поне малко. Приятна вечер :)

      Изтриване
    2. Мисля,че моят си държи първенството за дълъг отговор:д Ами освен да си взема и от двата вида и да ги опитам.Просто,разбираш ли,колкото и да наслоявам няма цвят,единствено от още един на Мис Спорти,кафяв някакъв,имам съвсем лек цвят...Вероятно ми е много влажна водната линия и аз не знам:д Трябва и тоя от Ейвън Супершок да взема,че някои мислят,че ще го спират,а и аз съм чела много добри мнения...Мерси за отговора!

      Изтриване
    3. Аз скоро си поръчах SuperShock и не искам да съм негативна, но при мен по-добри резултати даде точно този силиконовия на Импала, според мен от този на Импала ще бъдеш доволна, но все пак трябва да го изпробваш. :)

      Изтриване
    4. Добре,ще изпробвам Импала-та и съвестно после ще ти напища мнение:)

      Изтриване
    5. Надявам се да останеш доволна, задължително после сподели мнение. :)

      Изтриване
  3. Страхотно ревю!!От няколко дни съм в размисъл какъв фон дьо тен да си взема и май ще опитам този на Revlon.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Опитай го, страхотен е ! Сигурна съм, че ще останеш много доволна. :))

      Изтриване
  4. Здравейте.Аз имам гланца за устни Eveline,само че моят е 334.Много съм доволна от него.Има много приятна миризма,нежно седи и не се разтича.Но от скоро съм хвърлила око и на 331 и мисля да си го взема.Изглежда много нежен. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей :) Да, цветът е прасковен с розов подтон. Много хубаво стои и ароматът е уникален. :)

      Изтриване
  5. обожавам one by one,прекрасно разделя миглите,без да слепва. Ползвам я от поне година.
    базата на артдеко:евтина,върши си мн добре работата,икономична
    все любими неща в тази публикация :)))

    блогът ми е нов,ще се радвам,ако го посетиш :))
    http://girlstemptation.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Блогът ти е страхотен, макар и нов. Ще се радвам да следя новите ти публикации. :)

      Изтриване
  6. Само при мен ли спиралите на мейбълин изсъхват супер бързо?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. При мен издържат доста дълго време, около 6 месеца поне и не изсъхват. :)

      Изтриване