вторник, 12 август 2014 г.

Първата ми поръчка от Inglot

От доста време имах желание да си закупя сенки от Inglot. И тъй като всеки път когато пътувам до София не ми стига времето или нещо се обърква, както и се случи и с предстоящото ми пътуване до там. И тъй като бях твърдо решена да се сдобия с техни продукти, реших да пиша във facebook страницата на марката, за да попитам дали мога да поръчам онлайн. Получих много мило отношение и съдействие - доставят чрез куриерска фирма Еконт и може да се поръча чрез съобщение в страницата на някой от магазините. Аз първо писах на магазина в Пловдив и след като се оказа, че два от най-исканите ми цветове сенки не са налични се наложи да се свържа и с магазина във Варна. Първоначално бях решила да си направя палитра от 10 цвята сенки, но не можах да си харесам цветове (какъв срам, те имат толкова богата гама от цветове), но в крайна сметка успях да харесам цветовете и да ги поръчам. Наложи се да поръчам и от двата магазина, защото някой цветове ги нямаха налични в единия, други в другия и така днес получих поръчката си.

А ето я и нея:

В крайна сметка се сдобих с 8 рефила сенки и с палитра за 10 цвята. Като подарък получих разтвор за премахване на водоустойчив грим.

Сега нека ви покажа и подредената палитра:


За съжаление, не успях да се сдобия с два от исканите цветове, но при първа възможност и наличност в магазините им ще го направя.



Повечето от цветовете, които си избрах са матови с изключение на 2 - невероятното златисто 07 и уникалното синьо 428. Палитрата е доста масивна и красива.



Разбира се нямах търпение да ги пробвам и още с прибирането изпробвах някои от цветовете без основа отдолу. Цветовете са доста наситени и са лесни за преливане. За момента не мога да кажа нищо повече. При първа възможност ще направя update на публикацията след като запълня палитрата и след като събера впечатления за нея.
Цената на 1 брой сянка е 8,50, а палитрата за 10 цвята струва 20 лв.

                                                                                                            М.

12 коментара:

  1. Честити да са ти! На мен тяхните нематови и DS са ми най-любими !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, аз съм фен на матовите сенки като цяло, надявам се и тези да са добри. :)

      Изтриване
  2. Честити!! Цветовете изглеждат уникални :))

    ОтговорИзтриване
  3. Хубави ли са, защото излиза доста солено тази палитра?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, не са от най-евтините, но на мен ми харесва факта, че сам може да избереш цветовете и със сигурност ще използваш всички. Все още е рано, но задължително ще споделя мнение след по-дълга и обстойна употреба. :)

      Изтриване
  4. Честити!Едни от любимите ми сенки.Напомни ми пак да намина през магазина и да си харесам нещо :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, дано се превърнат и в мой фаворит, защото до този момент все не намирам "моите" сенки. :)

      Изтриване
  5. Прекрасно синьо, задължително ще се огледам за него :)

    ОтговорИзтриване
  6. Здравей! Помогни ми да разпространя моят нов блог - http://womenspagebeauty.blogspot.com
    Благодаря ти :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, мога да те посъветвам да добавиш в блога Bloglovin, facebook страница на блога и други приложения чрез които читателите ти ще могат да те следят. Също така след като напишеш повече публикации може да се включиш в Сдружението на българските beauty блогърки във Facebook. Надявам се да съм ти полезна.

      Изтриване