събота, 9 март 2013 г.

Очна линия Chen Yu Permanent Eyeliner Sublime

Здравейте, в този прекрасен ден реших да ви покажа един продукт, който ми беше любезно предоставен за проба от фирма ТАОТА, която е вносител на марките Manhattan, Chen Yu by Eugene Perma, Dr. Scheller, Lavera и др.
Това е очна линия на марката Chen Yu - козметика на френския козметичен концерн Eugene Perma. Опаковката съдържа 3 мл продукт като препоръчителната цена е 17,30 лв. и може да бъде закупена от тук. 
Апликаторът е твърд и лесен за нанасяне. Лесно може да се направи тънка прецизна линия или по-дебела и наситена.
Няма да крия, че в момента, в който видях, че продуктът е очна линия бях неописуемо щастлива, защото това е продуктът, който присъства неизменно в ежедневния ми грим.
Какво ни обещават производителите :
- Дълготраен ефект ;
- Прецизно и лесно нанасяне, благодарение на специалния чувствителен на докосване апликатор ;
- Водоустойчивост ;
- Дълбочинно черно .
Ето и моята оценка :
Дълготраен ефект. Абсолютно ! Никога не съм използвала по-дълготрайна очна линия, след 14 часа изглеждаше както в момента, в който съм я нанесла.
Прецизно и лесно нанасяне. Да, мисля, че е лесна за нанасяне, въпреки че не съм много добра в нанасянето и правенето на прецизна и перфектна линия.
Водоустойчивост. Изпробвах и това, след като се изкъпах с очната линия (без да трия очите си) и мога да кажа, че беше непокътната след това, за разлика от спиралата ми...
Дълбочинно черно. Тук съм категорична, дори най-тънката линия е абсолютно наситено черна.
Като заключение мога да кажа, че очната линия спази описанието си и наистина си заслужава.
А сега нека ви покажа нагледно колко наситено черна е. Предварително искам да се извиня, че не е нанесена по най-добрия начин. :)




Освен очната линия получих мостричка на био възстановяващия дневен крем на Lavera.

Пожелавам Ви успешен уикенд !
                                                                                                                                            М.

Няма коментари:

Публикуване на коментар