сряда, 14 август 2013 г.

Червило и глос Umbrella

Здравейте, момичета !! Най-после се завърнах след двумесечния си престой на морето. Извинявам се за отсъствието, но надявам се ще наваксам бързо, макар и дори вкъщи да нямам достатъчно свободно време.
Преди време, още преди да замина за морето, обикалях магазинчетата за 1 лев, търсейки хубави стъклени чашки за четките ми за грим. Случайно се натъкнах на продуктите на Umbrella, което доста ме изненада. Както повечето от вас знаят, това е българска марка козметика, която се произвежда в Ямбол и се намира трудно. Без много да му мисля, веднага грабнах едно червило и един глос в хубави летни нюанси и нямах търпение да ги пробвам. Цената на червилото беше около 2 лв., а на глоса - 3 лв.
И двете имат доста приятен аромат, цветовете им много ми допаднаха и бяха едни от най-често носените от мен през лятото. Единственото, което не ми хареса е опаковката на червилото - не е от най-красивите, които съм виждала и определено не би хванала окото, но както се казва - не трябва да съдим по корицата за книгата. Имат добра издържливост върху моите устни - поне няколко часа.
Глосът е номер 19, а червилото 56. Винаги съм харесвала българската козметика и съм склонна винаги да и дам шанс, защото много често се случва българските продукти да ни изненадат приятно и да останат наши фаворити.
Пожелавам Ви приятен и изпълнен с хубави емоции ден !
                                                                                                                                                       М.

6 коментара:

  1. И аз имам глос на Umbrella и много си го харесвам :)

    ОтговорИзтриване
  2. Трябва да ги потърся тук. Обичам да ползвам наша козметика :) Цветовете, които имаш са от типа, които аз предпочитам.

    ОтговорИзтриване
  3. Леле, чак сега разбирам, че Umbrella са българска компания :O

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Направо ме е срам,че съм от Ямбол,а досега не съм пробвала техен глос или червило,само лакове за нокти,от които не съм особено впечатлена.Още тези дни ще си набавя някое глосче :)

      http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

      Изтриване
  5. Само да ти кажа че фирмата е Ямболска но произвеждат нештата в село Зимница.

    ОтговорИзтриване