четвъртък, 31 август 2017 г.

Здраве Акне стоп гел за измиване на лице за мазна и склонна към акне кожа


Здраве Акне стоп гел за измиване на лице за мазна и склонна към акне кожа заглеждах от доста време по дрогериите (още откакто пуснаха серията), защото е предназначен точно за кожа като моята и исках да му дам шанс. Обичам да разнообразявам с продуктите, които използвам за измиването на лицето си, а и кожата ми се нуждае от по-специални грижи и вечно съм в търсене на подходящия измиващ гел.



Гелът е прозрачен и доста течен. Още с първото измиване останах доста приятно впечатлена от него. Моята кожа е доста мазна (особено през лятото), но това не означава, че търся продукт, който да я изсушава изключително много и да оставя неприятно опъване след използване. И точно това е първата причина, поради която останах доста приятно изненадана. Гелът измива много добре лицето, но не го пресушава и няма да опъне кожата ви. Мисля, че би се харесал на всички с нормална, комбинирана и мазна кожа. 



От марката обещават, че ще почисти себума, освежи и матира кожата, контролира омазняването. Моята кожа се омазнява доста бързо и това да си мисля, че ще намеря продукт, който да я задържа матирана 8-12 часа си е доста оптимистична нагласа, каквато аз нямам. Освен това не търся продукт, който да запушва порите и по този начин да намалява омазняването, защото след това идва проблемът с пъпките. Моята кожа си има нейните несъвършенства, не мога да кажа, че нямам нито 1 пъпка или пък никакво зачервяване. Кожата ми след използването на този гел е много добре почистена, матирана за няколко часа (може би около 6), след което започва постепенно омазняване най-вече в Т-зоната, но това за моята кожа си е доста добър резултат, защото понякога не може да се задържи и 2 часа матирана. Откакто го използвам (около 2 месеца, защото вече е към края си), забелязвам, че кожата ми наистина е по-освежена, с по-равномерен тен и значително по-малко появяващи се пъпки. Казано накратко - радвам се на доста по-чиста, матирана кожа с почти никакви зачервявания. Това беше и причината да си позволявам да излизам дори без коректор, който да прикрие някоя пъпка или зачервяване, което (не мога да скрия), ме радва много.



Въпреки суперлативите, имам и една забележка относно опаковката. Тя е стандартна тубичка от 150 мл за цена от около 6-7 лв., но тъй като самият гел е течен, а отворът е значително голям, в момента, в който отворите вертикално опаковката, гелът направо започва да изтича. След първото използване му свикнах и нямам много голямо разхищение, но за мен това си остава недостатък и препоръката ми към производителите е или да сменят опаковката с помпичка, или да направят по-малък отвор, който да не позволява продуктът да изтича така свободно.

И въпреки недостатъкът на опаковката, за мен това си остава един чудесен измиващ гел за моята кожа, който със сигурност ще купя отново и който до момента е фаворитът от всички други използвани през тази година. 

Ще се радвам да ми споделите в коментарите дали сте го пробвали?

Няма коментари:

Публикуване на коментар