четвъртък, 27 септември 2018 г.

Review: Lavera Body Lotion, Body Wash and Sensitive 24h deodorant




Днес ще си поговорим за три органични продукта, които освен, че са веган, са сертифицирани и не съдържат никакви вредни съставки.

Lavera body lotion with organic wild rose. Този продукт пристигна точно на време след като бях изхабила предишния подобен продукт, който използвах. Кожата на тялото ми е изключително суха и винаги имам нужда от много дълбока и дълготрайна хидратация. Според производителите този лосион за тяло е ултра хидратиращ и е подходящ за нормална и суха кожа. Започнах да го използвам още първия ден и до ден днешен мога да кажа, че си изградих категорично мнение за него. Има приятна консистенция и се нанася лесно, попива бързо в кожата и не оставя неприятел или лепкав филм. Хидратацията наистина е много добра и не ми се налага да го нанасям през няколко часа, както ми се случва с други подобни продукти, които не успяват да хидратират кожата ми в дълбочина. Ароматът въобще не е натрапчив и неприятен, не си представяйте типичния силен аромат на българска роза, а по-скоро деликатен и свеж аромат. Количеството на лосиона е 200 мл и това го прави доста икономичен, тъй като не се налага да се нанася многократно. Останах изключително доволна от този продукт и със сигурност бих купила отново лосион за тяло на марката.

Lavera body wash with organic wild rose. Винаги съм казвала, че не съм голям фен на душ-геловете и винаги предпочитам сапун за измиване на тялото. Все пак се опитвам да променя това и изпробвам различни душ-гелове. Може би причините да не харесвам душ-гелове се състоят в това, че чувствам кожата си не добре почистена и доста пресушена след баня. Доста по-трудно е да се намери хидратиращ душ-гел, отколкото сапун. От марката обещават, че душ-гела не изсушава, почиства добре кожата, като е достатъчно деликатен и има положителни ефекти поради вложените съставки от био земеделие. Има същия лек приятен аромат като лосиона за тяло, който се усеща само в банята, не се задържа върху кожата. Не прави много пяна, а консистенцията му по-скоро е гелообразна. След душ кожата ми не е изсушена допълнително, което много ме впечатли и съответно ми е нужен съвсем малко лосион за тяло, за да хидратирам допълнително еднократно до следващия душ. Останах много доволна от този душ гел и се надявам да започна да харесвам повече този тип продукти, защото със сигурност има много добри попадения на пазара. Ако сте фенове на душ-геловете със сигурност ви препоръчвам да изпробвате продуктите на марката, защото определено съставът има значение.



Lavera Sensitive 24h deodorant with organic milk rice. В последната публикация с празни опаковки ви споделих, че тъкмо изхабих много добър дезодорант с натурален състав, който обаче ми предизвика раздразнение, зачервяване и разраняване на кожата под мишниците. Много се зарадвах на този продукт, който пристигна в наистина подходящ момент, защото е предназначен за чувствителна кожа. Започнах да го използвам веднага и няма да крия, че много се притеснявах, че няма да предпазва достатъчно ефикасно от неприятна миризма, особено когато навън е 30 градуса. За моя изненада останах изключително приятно изненадана, защото е достатъчно ефикасен, за да издържи през целия работен ден. Разраненията от предишния продукт изчезнаха и нямам абсолютно никакъв проблем с този продукт, не дразни кожата ми по никакъв начин. Начинът по който аз го нанасям и смятам, че това до голяма степен влияе на дълготрайността му е: винаги нанасям на 2 слоя, един след друг, като изчаквам всеки от тях да изсъхне напълно. Няма да бъде ефективен ако веднага след това се облечете и той се изтрие в дрехите. За всички, които имат деликатна кожа и търсят достатъчно ефикасен продукт, който няма да раздразни кожата, то мога да ви препоръчам този с две ръце.

*Продуктите са ми изпратени за проба, което пи никакъв начин не влияе на моето мнение, което се базира единствено на личния ми опит и резултатите от тяхното използване.

Няма коментари:

Публикуване на коментар