сряда, 3 юли 2019 г.

Празни опаковки май - юни 2019 / Empties May - June 2019


Деликатен душ гел за чувствителна кожа с мицеларна вода Dove Sensitive Skin. Честно казано не останах очарована от този продукт. Въпреки всичко написано на опаковката изсушава кожата и ароматът му не ми допадна особено. Не бих купила отново.

Бебешки шампоан Garance. Използвах го за измиване на четките ми за грим. Единственият му минус, заради който не бих го купила отново е че не успяваше да се справи с почистването на четките след използването на някои фон дьо тени.

Защитно мляко против ухапване от насекоми Бочко. Любим продукт, който наистина действа ефективно срещу комари. Харесвам повече тази версия пред спрея, защото според мен се задържа по-дълго време върху кожата дори и при високи температури. Вече имам нова опаковка от него.


Тампони за почистване на грим Medica. Харесвам тези тампони за почистване на грим и често ги купувам.

Двуфазно мляко-тоник Biofficina Toscana. Наистина много лесно се справя с почистването на грима, но оставя ужасен мазен филм върху кожата и омазнява като цяло, което въобще не ми харесва. Не бих купила отново.

Мокри кърпички за почистване на грим за проблемна кожа и при черни точки Nature Of Agiva. Справят се добре с почистването на грима, но някои от другите разновидности на марката ми харесват малко повече.

Дегримиращи мокри кърпички с розов еликсир за чувствителна кожа Nature Of Agiva. Този вид ми харесва повече, също се справят чудесно с премахването на грима и са много свежи, не оставят неприятен филм върху лицето.


Парфюм Avon Tahitian holiday. Мирише много силно на кокос и е прекалено сладникъв за моя вкус. Въпреки това успях да го изхабя, тъй като не беше въобще траен.

Крем за ръце с екстракт от био невен и масло от ший Alverde. Хареса ми, хидратира добре кожата, попива бързо и не оставя неприятен филм върху ръцете. Бих купила отново.

Крем сапун Нежни цветя Velnea. Не съм впечатлена от този сапун. Не бих купила отново.

Маска за коса против косопад с репей Fito Cosmetic. Не мога да кажа от 1 използване дали влияе върху косопада, но косата ми след нея беше много по-мека, лъскава и изглеждаше плътна. Хареса ми, вероятно бих купила отново.

Маска за лице бял шоколад 7th Heaven. Въобще не ми хареса. Не видях абсолютно никакъв положителен ефект върху кожата си. Не бих купила отново.

Маска за лице с кал от Мъртво море 7th Heaven. Тази маска също не ми хареса. Не видях никакъв ефект и не бих купила отново.

Маска за лице дълбокопочистваща Balea. Хареса ми маската, моментално озаряваше кожата след употреба и избистряше тена. Това саше ми стигна за 9 използвания. Със сигурност ще купя отново.


Фон дьо тен 4 в 1 Alverde Color & Care. Не бих казала, че декоративната козметика е силната страна на марката. Този фон дьо тен беше малко труден за използване, но въпреки това успях да го изхабя. Не бих купила отново.

Основа за грим минимизираща порите Alverde. Въобще не ми хареса. Не влияе по никакъв начин върху порите и освен това ако се прекали с количеството създава кир ефект. Страшно икономичен продукт, който имах чувство, че никога няма да свърши. Радвам се, че вече е изхабен и не бих купила отново.

Течен коректор Aura Correct Me - 304 Fair. Не ми хареса изобщо. Страшно изсушаващ е за зоната под очите, затова го използвах в комбинация с друг по-хидратиращ коректор. Освен това и цвета е страшно бял дори за моята прекалено светла кожа. Не бих купила отново.

Два азиатски молива за устни True Lips. Бяха с добър пигмент и издръжливост, не бяха прекалено сухи и не изсушаваха устните. Не бих купила отново, тъй като имам страшно много моливи за устни.

Лак за нокти Avon ColorTrend - Delicious Berry. Много стар продукт, който някак си е останал незабелязан в продължение на много години и е време да го изхвърля.

Една миглоизвивачка на незнайна марка, която не ми допадна изобщо.

Азиатски матиращи листчета. Не са любимите ми, но вършат добра работа.

Балсам за устни с какао Sande Cosmetics. Страхотен продукт, който ухае невероятно и подхранва много добре устните. Бих купила отново.

Сянка за очи от палитрата Oriflame VeryMe Lovely. Тази палитра присъства в годишното ми предизвикателство 9 in 2019 Rolling Project Pan, на което съвсем скоро ще направя update. Много се радвам, че успях да го изхабя, имам напредък и с други цветове, които вероятно ще видите в следващия пост с празни опаковки в края на август.

Няма коментари:

Публикуване на коментар