четвъртък, 13 септември 2012 г.

Нови придобивки

Много съм щастлива, че след това отсъствие вече имам възможността да пиша отново. За съжаление вече имам доста ангажименти и няма да бъда толкова активна, но ще се опитам да публикувам възможно най-често. Днес ще ви покажа малка част от нещата, които си купих.
Масло за тяло с аромат на ванилия. Винаги съм искала да си купя масло, което мирише толкова сладко и най-после успях да го открия и това е то. След като се намажа с него усещам аромат на захарен памук и през целия ден аромата не изчезна, получих доста комплименти за него и за сега съм много доволна. Кожата ми става много по-мека и гладка след употребата му. Цената е около 5.90 лв. за 250 г .
Напоследък не ми се е случвало да вляза в магазин за козметика и да изляза без лакове за нокти. Скоро ще надминат по брой колекцията ми от сенки за очи.
Голям фен съм на тази марка и тъй като в моя роден град не може да се намери, сега купувам доста от нея. Номерата им (отляво надясно) 306, M117, 429, 427. Все още не съм ги изпробвала, но задължително ще направя ревю за тях.
Classics Glamour 180 и 177. Също много харесвани от мен лакове, за които съм писала и преди.
Много исках да си купя матов топ лак и освен него си взех и обикновен на Rimmel. Все още не съм ги изпробвала и се надявам това да бъде скоро като със сигурност ще го отразя в блога. Цената им е 5.90 лв. за 12мл.



Освен това си купих някои бижута, два чифта обувки и доста дрехи, които не съм снимала. В следващата публикация ще направя ревю за някои от новите ми придобивки. Пожелавам Ви успешна седмица, изпълнена с успехи и хубави моменти !!
                                                                                                                                          М.

14 коментара:

  1. Страхотни неща! Особено ме впечатлиха черните обувки :) Откъде са?
    А боди бътъра има ли го в други аромати? Досега май не съм виждала тази марка.
    Да си позлваш всичко със здраве! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти ! Да, има го в доста различни аромати и за мен беше непозната тази марка до този момент. Обувките си ги взех от магазините за обувки по 10лв.

      Изтриване
  2. Sandina? Лелее, ще се посещава!
    А маслото за тяло къде може да се намери, понеже не съм виждала продукти на тази марка никъде досега? (от Пловдив съм, имам предвид по аптеки ли се продава или по малки козметични магазини, DM...?)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мисля, че се казва Хит 10 или нещо такова - верига са и ги има навсякъде, а маслото го купих от голям магазин за козметика в Благоевград, но не ДМ или Лили и нямам идея къде може да се намери тази марка.

      Изтриване
    2. Благодаря ти за информацията!

      Изтриване
  3. Hey strahoten blog :) bi li poglednala moq :) blagodarq !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Разбира се, посещавам го и също много ми харесва ! :))

      Изтриване
  4. Nice blog.
    Maybe u wanna follow each other? ;) If u wanna let me know! ;)
    xoxo

    ОтговорИзтриване
  5. Nice post and blog! (;

    Maybe u wanna follow each other?
    If u wanna, let me know. xx

    Love, Jackffy
    jackffy.blogspot.com

    ОтговорИзтриване