вторник, 28 август 2012 г.

На път...

Утре заминавам за Благоевград, като след една седмица вече трябва да съм посетила първите си лекции и да съм се почувствала истинска студентка. Дойде времето да напусна дома и да опозная нов град и нови хора. Почти целият ми ден премина в подготвяне на багаж. Доста неща ще ми трябват като се има в предвид, че отивам там за постоянно. Въпреки това мисля, че бях практична и не прекалих с неща, които няма да ми трябват. Доста багаж се събра, целият хол е пълен със саковете ми, а коридорът с кутиите ми с обувки. Направих една снимка на част от козметиката ми, която ще взема със себе си. Има още неща, които са някъде в саковете, но вече нямам спомени кое къде съм сложила.
В ляво е несесерът, в който са нещата за ежедневния ми грим (фон дьо тен, моливи за очи, устни и вежди, руж и четка, спирала, извивачка за мигли, пудра, коректор и очна линия).
В другия несесер са сенките ми за очи, гланцовете и червилата ми.
Третият несесер е за лаковете ми - доста взех, можеше и по-малко, но никога не се знае какъв лак ще ми хрумне да си сложа.
Черната кутия е с бижутата ми.
Нещата, които все още си нямат място са два парфюма, балсам за здрави нокти, четки за грим, инструменти за точки, разредител за лак и крем Здраве.
Това е което успях да снимам, почистващите ми продукти са някъде там... Мисля, че не прекалих много и взех неща, които ще ползвам със сигурност. Броят им определено ще нарасне дори още след първата обиколка на козметичните магазини.
Вече доста свикнах с блога, който е наистина голямо удоволствие за мен. За съжаление не знам кога ще имам интернет в квартирата и кога ще бъде следващата ми публикация. Надявам се да бъде скоро, защото наистина ще ми липсва. Пожелавам ви успешна седмица !! :)
                                                                                                                                     М.

8 коментара:

  1. Късмет и много успехи в новото начинание :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хееей, я ме намери на фейс-а - Hris Popova, аз живея в Благоевград. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, че хубаво! И аз от година съм в Благоевград. Очертава ми се любим сред българските градове, и вярвам, че ще ти хареса. Успех в начинанието!

      Изтриване
    2. Благодаря ! Засега много ми харесва. :)

      Изтриване