неделя, 28 декември 2014 г.

Empties - December 2014

Тъй като годината е към края си е време да изхвърлим празните опаковки и да започнем на чисто новата година:



Това са всичките празни опаковки, които успях да изхабя, а сега нека ви ги покажа по-детайлно:


Започвам с любимия ми лакочистител на Blanchette B. Останало е съвсем малко от него в опаковката, което ще свърши след едно-две ползвания. Говорила съм много пъти за него, без ацетон е, не изсушава ноктите ми и ще продължавам да го купувам.

Дезодорантът против изпотяване на Fa Natural & Fresh не ми хареса много. Има аромат на трева, който на моменти ми идва малко тежък и натрапчив. Не предотвратява неприятната миризма така, както правят други дезодоранти и не бих го купила отново.

Био шампоанът на L'Angelica против пърхот с екстракт от коприва и глог измива добре косата, не мисля, че спомага за предотвратяването на пърхота. Не бих го купила отново, защото съдържа SLS на второ място в състава.

Мицеларната вода на Bioderma Sensibio е толкова известна, че идва ли не сте чували за нея. Това е малката опаковка от 100 мл, която пазих, защото може да се използва при пътуване, но се оказа, че не може да се отваря и затова я изхвърлям.

Мокрите кърпички на Blanchette B за премахване на грим за нормална кожа харесвам много и със сигурност ще продължавам да си ги купувам. В момента ползвам варианта за суха и чувствителна кожа, но мисля, че тези за нормална кожа повече ми харесват.


Спиралата на Bourjois Volume Glamour Max Definition купих отдавна, защото е доста хвалена, но на мен изобщо не ми допадна. Не дава обемът, който постигам с други спирали, нито дължина, общо взето не бих я купила никога отново, изхабих я с много мъки.

Основата за грим на Alverde Mineral Make-up Base Gel харесвам много и съм писала отделно за нея тук. Бих я купила отново, но за момента ще изпробвам други марки.

Балсамът за устни на Nuxe Reve de Miel под формата на стик изобщо не ми хареса с оглед на натуралните си съставки и високата си цената. Не хидратира така, както бих искала, не омекотява устните, а напротив - моите започват да се белят и цепят. Не бих го купила отново, единственото хубаво нещо в него е това, че е икономичен.

Коректорът на Eveline Professional Art Make up не бих купила никога отново. Има ужасен аромат на химия, подозирам, че и съставът му не е никак хубав. Има добро покритие и издържливост, но това не е достатъчно, за да го купя отново. Също така е много неикономичен, а цената му не е много ниска. Освен това мисля, че се отразява зле на кожата ми.

Балсамът за устни Be Happy е с натурален състав. Няма аромат, но хидратира устните много добре, цената му е добра и бих го купила отново някой ден.

Изсушителят за лак на Impala Quick Dry не мисля, че върши някаква работа за по-бързото изсъхване на лака. Не е много икономичен, цената му е много ниска, но не бих го купила отново, защото не върши никаква работа.

И последният продукт е балсамът за устни Blistex Med Plus, който много харесвам, омекотява и хидратира много добре и някой ден бих купила отново.

Пожелавам ви весело посрещане на новата 2015 година и нека бъде по-успешна от 2014!
                                                                                    М.

6 коментара:

  1. От къде в Благоевград си купуваш био козметика, или поръчваш онлайн? :) Аз никъде не намирам, не че много съм търсила, но все пак.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Повечето поръчвам онлайн, но пазарувам и от 3 места в Благоевград. В Лили има сектор, в който има само био и натурални неща. Има един магазин, май се казва "Зелен път" или нещо подобно - пада се точно по пътя като тръгнеш от операта към Новата (магазина за козметика), който е срещу аптека "Марешки" и третият e "Био Свят", който се намира на ул. Арсений Костенцев №11 , отново на центъра, може да го погледнеш в Google, ако не се сещаш точно къде се пада адресът, но се влиза от страни и на пръв поглед може да не го забележиш. В този има най-голямо разнообразие на козметика, най-вече Sante, докато в предишния има козметика на Alteya Organics. Надявам се да си разбрала нещо от дългите ми обяснения. :D

      Изтриване
    2. Мерси ще мина тези дни да видя дали ще ги намеря. Благодаря ти :)

      Изтриване
    3. Имаш ли представа всъщност дали ще работят днес? :)

      Изтриване
    4. Няма за какво, надявам се да си ме разбрала. Лили работи в неделя, за другите по-скоро не, но утре със сигурност ще работят. :)

      Изтриване
  2. Така и не можах да се спогодя с тази мицеларна вода...

    ОтговорИзтриване