вторник, 4 август 2015 г.

Любими продукти / favourites - юли 2015

От доста време не съм ви показвала месечните си любимци и тъй като този месец те са сравнително нови продукти, които не съм показвала, реших да направя публикация за тях.




Кърпичките за почистване на грим на Purederm с арганово масло ви показах в миналия пост с празни опаковки. Вече имам нова и си ги използвам с голяма радост. Кърпичките са големи и успяват да изчистят целия ми грим без усилие. Влияят много добре на кожата ми и със сигурност ще ги купувам отново и отново.

Маската за лице на Lush имам от около 2 месеца и от тогава я използвам 1-2 пъти седмично. Много ми харесва как влияе на кожата ми, има свеж аромат и определено си заслужава хвалбите.

Както споменах също в миналия пост с празни опаковки - най-накрая намерих дезодорант без алуминиеви соли, който да ме предпазва през целия ден от изпотяване и неприятна миризма и това е BioPha. Предлага се в два варианта - с нар и с ленено цвете, като моят е втория. Има много свеж аромат, който много ми харесва. В дните, в които температурите са над 30 градуса го нанасям на 2 слоя, като изчаквам всеки от тях да попие перфектно. Не оставя бели следи по дрехите и ароматът се задържа много дълго върху кожата. Редовната му цена е около 6.50 лв. и може да се намери в Лили и ДМ. Икономичен е и ще стигне поне за 3 - 4 месеца.



През лятото без бронзираща пудра не може. Любимец това лято ми е Flormar. Използвам я ежедневно и въпреки това изглежда като чисто нова, едва ли някога ще успея да я изхабя. Придава много приятен лек "загар" върху кожата ми, особено след като хванах тен изглежда супер.

За палитрата на H&M писах повече тук. Откакто я имам я използвам почти ежедневно, което определено си личи. Най-използваният цвят вече е напълно изхабен, а кафявото и сивото са на път да го последват, което може само да ме радва. Не мога да повярвам, че ще доживея да изхабя цяла палитра. :D Белият цвят отгоре, който се води хайлайтър използвам под веждата, както и понякога над скулите. Блестящият шампанско цвят използвам също като хайлайтър върху лицето си и резултатът много ми харесва, яд ме е, че много късно се сетих да го използвам така. През летните месеци много обичам оранжеви ружове и този в ляво използвам ежедневно, независимо с какъв грим съм. Винаги придава много свеж вид на лицето ми.



След като изхабих спиралата на Maybelline The Rocket изпробвах тази на Lumene Natural Code, която получих като подарък при покупка на фон дьо тена от същата серия. Спиралата е със силиконова четка и придава много дължина и обем на миглите ми като въобще не ги спластява. Няма как да се прекали с нея и миглите да изглеждат ужасно.

Моливът за устни на Golden Rose в номер 228 харесвам наистина много това лято. Използвам го както самостоятелно, когато искам да остане дълго на устните ми в тези жеги, така и в комбинация с най-различни ярки червила, като той определено ги прави по-дълготрайни.

И последният любимец е камуфлажният коректор на ArtDeco. За съжаление цветът ми е доста тъмен за по-голямата част от годината. Сега след като хванах тен е изключително подходящ и го използвам ежедневно. Много повече ми харесва от камуфлажа на Catrice. Много по-естествено изглежда, през целия ден стои така, както съм го поставила, много е покривен, не изчезва от лицето, по-икономичен е и определено бих го купила в по-светъл цвят, за да го използвам целогодишно.

2 коментара:

  1. Коректорът на Артдеко ми хвана окото, май ще взема да намина към Дъглас, да го видя :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много по-хубав е от този на Catrice, вярвам, че и на теб ще ти хареса. :)

      Изтриване