събота, 29 август 2015 г.

Good Box Юни 2015 - ревю

Вече 2 месеца след получаването на първата кутия съм готова да напиша подробно ревю за всички продукти в кутията.



Едва ли има човек, който не е чувал за така нашумялата "зелена" кутия, която ни поднася всеки месец продукти с натурални съставки. Идеята е много добра, а създателите се справят добре до този момент. Аз имам малко забележки, като например липсата на лист с описание на всички продукти, количество и цена. В последната кутия има такова листче, но липсва информация за количеството, което ние получаваме, размерът в който по принцип се предлага този продукт и цената му. Също така е хубаво да има и информация за всеки продукт от къде може да се закупи и т.н. Нека преминем към продуктите:


Кутията е пълна до горе и доста тежка. Бях много ентусиазирана за нея и може би това, което малко ме разочарова е, че има доста хранителни неща, включително и за пиене, повече бих се зарадвала на козметика, лично мое мнение. 


Първият продукт, който се намира отляво на снимката е измиващият препарат за ръчно миене на съдове на AlmaWin. Изпробвах го, има лек аромат, не се пени много и е по-слабичък от стандартните измиващи препарати за тази цел. 

Натуралното сапунче "Лятна свежест" е доста мъничко и не особено икономично. Мирише свежо и е приятно за ползване, но количеството е мъничко. Интересен продукт е, аз много обичам сапуни и някой ден може би ще се сдобия с нещо подобно от NaNa Green Home. Това, което не ми харесва в страницата им е, че няма цена на продуктите.

Био сокът на Polz от ананас учудващо ми хареса, като се има в предвид, че не обичам ананас под никакви форми. Беше хубаво и ако има и други варианти, със сигурност бих си купила отново, стига да е малко по-разпространено.

                        

"Кокоска ескимоска" от Vanilla Kitchen не ми хареса много. Имаше прекалено натрапчив ментов вкус, което не ми е по вкуса, бих изпробвала други варианти, но заради ограниченото разпространение едва ли ще се случи.

Продуктът, който беше разкрит предварително е слънцезащитният лосион Baby & Family на Wooden Spoon. Продуктът дойде точно на време, защото точно след 1 седмица заминавах на море и честно казано много му се зарадвах. За съжаление радостта ми отмина бързо още с първото ползване. При първите 5 натискания на помпичката изтече чисто жълто олио, въпреки че го бях разклатила предварително. Много мазен продукт, само 50 мл и мислех да го използвам само за лицето, но просто е изключително неподходящ точно за там. Слагах минимално количество и лъщях сякаш съм се намазала с олио. Има SPF 30, но категорично бих спорила по този въпрос, за мен не е повече от SPF 15 реално. Въпреки, че се мажех с него и го подновявах редовно лицето ми изгоря доста. Като цяло не ми хареса и вече ще се използва само за тялото и то за тези части, които изгарят най-малко и най-безболезнено, защото според мен въобще не предпазва достатъчно. Не бих го купила отново и малко ме е яд, че не ми хареса, но какво да се прави...

Тестерчето на емулсията за лице на Biofficina Toscana ми стигна за няколко ползвания, но според мен от 1 тестерче не може да се прецени дали този продукт ми харесва и т.н. Ако имаше още едно може би щях да си изградя по-положително мнение и да го купя в пълноразмерен продукт, но сега - едва ли.

Quin Bite на Ayurveda ми хареса като цяло, но имаше прекалено натрапчив вкус на сини сливи и поради тази причина не бих казала, че ми допадна на 100%. Не бих го купила отново.

Органичните сапунени ядки са интересен продукт, но много нефункционален за мен и не бих си затруднявала живота с това нещо, което е и скъпичко. Изпира бих казала добре, пяна не прави почти никаква, аромат няма и се разтваря трудно, трябва да се пере на висок градус.

Чайчето на Clipper изпих заедно с лъжичката мед от кутията и ми хареса много, има лек кисел вкус, като цяло плодов, точно такива чайове харесвам и може да си го купя някой ден.

И с това мисля, че споделих мнение за всеки един продукт от кутията. Кутията ми хареса, въпреки че повечето продукти не са точно "моите" и не бих си ги купила отново. Много ще се радвам да споделите вашето мнение за кутията като цяло или за някой продукт от нея. Ще ми е интересно да разбера какво мислите.

2 коментара:

  1. Напълно споделям мнението за слънцезащитния лосион, изгорях ужасно на лицето, честно не знам дали има и SPF15, мисля, че е доста по-нисък. Жалко наистина, защото най-вече заради него си взех кутията.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За съжаление да, доста подобни мнения прочетох, за съжаление не сме само ние недоволните, просто явно не е подходящ за много бели и лесно изгарящи хора, но мисля, че трябва да отразят точния фактор на опаковката, който не знам колко е, но със сигурност не е 30, за да не се подвеждат хората. :D

      Изтриване