неделя, 21 януари 2018 г.

Любими продукти за 2017 година

С малко закъснение реших все пак да направя пост с любимите си продукти за 2017 година. Тъй като продуктите не са много няма да ги разделям в 2 поста.


Първо искам да започна с двата най-любими продукта за коса. Преди време след използването на даден шампоан скалпа ми се раздразни и до ден днешен се получава тази непоносимост към повечето шампоани, които използвам. В следствие на това се появява пърхот и доста упорит сърбеж, справянето с които си е истинско предизвикателство. Шампоанът и лосионът против пърхот Evterpa използвах още преди, когато имам нужда от продукт, който да се справи с пърхота, защото това са единствените продукти, които наистина действат и след като изхабя по 1 цяла опаковка и от двете и спра да ги използвам, пърхота не се появява отново, както при много други продукти. Цената им е под 3 лв. и освен с проблема с пърхота, помагат и с успокояването на чувствителния ми скалп, като през тази година главно ги редувам с други шампоани, които използвам, за да съм сигурна, че скалпа ми няма да се раздразни и наистина не съм имала проблем. Шампоанът се предлага в 2 варианта - за чувствителен скалп и за мазна коса, а лосионът се използва след като вече сте измили косата си с шампоан, нанася се в корените и след около 5 минути се отмива. 


Най-любимият ми измиващ гел за лице е Здраве АкнеСтоп, от който вече съм изхабила една пълна опаковка, тази е към своя край и вече съм купила нова. Пробвах да спра да го използвам за 1-2 седмици, като го заместих с друг продукт, и веднага това си пролича на лицето ми, като състоянието на кожата ми се влоши доста. Купих го отново и веднага видях подобрение от използването му. Ако имате мазна кожа, склонна към появата на пъпки или акне, то задължително го изпробвайте, убедена съм, че и вие ще видите резултата, който и аз. По подробно за него може да прочетете ТУК.

Пилинг маската Здраве АкнеСтоп за мазна и склонна към акне кожа е също толкова добър продукт от серията на марката. Консистенцията й е като крем-гел и се нанася много лесно, след около 15-20 минути я отмивам и има много благоприятно действие върху кожата на лицето ми, особено ако имам някоя появила се упорита пъпка, спомага за по-бързото й успокояване и заздравяване.

Himalaya Purifying Neem Mask е най-любимата ми маска за лице. Използвам я сигурно от 2-3 години вече и това е поредна опаковка от нея. Това е маската за лице, от която виждам действие след всяко едно използване. Особено ако имате пъпки, ще видите мигновен резултат върху тях и след няколко използвания кожата ви ще бъде отново чиста и безпроблемна. 


Не веднъж съм споделяла, че постоянно използвам розова вода с масло от жожоба в съотношение 3:1. Действието върху кожата е видимо, тенът става по-бистър, а кожата по-озарена, като в същото време е и чудесен дегримьор. 

Напоследък, вечер след измиване на лицето с измиващ гел, използвам гел от алое вера. Най-любимият ми е на Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel, който е толкова лек и нелепнещ, че може да се използва по много различни начини. Освен, че има благоприятно действие при пъпки и акне, действа чудесно и при слънчеви изгаряния, като може да се използва като гел след слънце.

В ерата на матовите червила няма как да пропуснем ексфолирането на устните. За първи път през 2017 година бях толкова редовна в използването му и резултатите са налице. Най-доволна съм от Lush Bubblegum Lip Scrub, който освен, че ухае невероятно е и много икономичен. Прави устните невероятно гладки и хидратирани, а червилото изглежда в пъти по-добре нанесено след него.


Продължаваме с декоративната козметика...

През тази година открих една комбинация, която задържа сенките на очите ми невероятно дълго без събиране в сгъвката. Това са Aura Prime Me! eyeshadow base и NYX HD eyeshadow base /чиито надписи липсват вече/. Комбинацията от двата продукта е толкова добра, че в бъдеще се замислям дали да не продължа да ги използвам заедно. 

Любимата ми очна линия от години насам е Golden Rose Perfect Lashes Eyeliner, която е с наситено черен цвят, мека четка, изключително прецизна и дълготрайна. Цената й е много ниска и Golden Rose за пореден път доказват, че качеството на продуктите им е на много високо ниво.

През тази година за първи път опитах коректорът на Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye, който ме впечатли още с първото използване. Има много добра покривност, като консистенцията му е малко пудрена, но не изсушава кожата и не се събира във фините линии. Не знам как са успели да направят толкова добра комбинация от качества, но наистина това вероятно е най-добрият коректор, който съм използвала до момента. Имам 2 забележки към него - първата е опаковката, която е трудна за използванe и нехигиенична, а втората е, че най-светлият цвят, който аз използвам има доста изразен жълт подтон, който жълтее на лицето ми и не озарява така добре, както ми се иска.

Любимият ми молив за вежди, от който вече съм изхабила няколко, но продължавам да го купувам е Classics Eyebrow Pencil 402. Цената му е изключително ниска, но качеството му е страхотно. Не е нито мек, нито твърд, нанася се равномерно и лесно, без да се събира на места повече продукт, както се случва при тези, които са прекалено меки. Цветът му пасва идеално на моите вежди, бих го описала като студен taupe, и това е единственият молив, чиито цвят ми пасва идеално. 


Любимите ми червила. Тук няма да коментирам конкретни цветове, а само сериите и марките, от които съм най-доволна.

Започвам с матовите червила на Avon. Консистенцията им е много приятна, леко пудрена, нанасят се много лесно и изглеждат много добре, без да изсушават устните. Единствено би ми се искало да имат повече тъмни нюанси, каквито аз обичам да нося през по-студените месеци.

Catrice Ultimate Matt има подобна консистенция и също е истинско удоволствие за носене, без да изсушава прекалено устните. Имам 2 цвята от него, но със сигурност ще си купя още.

Любимите ми течни матови червила от 2-3 години са Aura Absolute Matte, които имат доста богат набор от цветове, повечето от които аз имам и качеството на всичките е невероятно. Винаги ги нанасям с четка за устни, с която прецизността е голяма и може да нанесете до желания интензитет на цвета. Много са издръжливи, имат много тъмни цветове, което за мен е много важно и почти не изсушават устните.

Може би Golden Rose ще се изяви като любима марка за 2017 и това не е случайно. През тази година пуснаха много нови продукти, с невероятно качество и това няма как да се отрече. 
Едва ли ще учудя някой с първият ми избор на марката, а именно матовите червила Golden Rose Velvet Matte, които са изключително комфортни за носене, много дълготрайни и с много богат избор от цветове, който увеличават с нови.

Вторият продукт е Golden Rose Smart Lips, които са хидратиращи и много комфортни за носене, но въпреки това за мое най-голямо учудване са доста дълготрайни, имайки в предвид, че не са матови. Харесва ми и опаковката, както и това, че не е нужно да се острят.

И третият продукт е Golden Rose Matte Lipstick Crayon, които са много комфортни за носене, много издръжливи, имат много красиви цветове и са лесни и прецизни за нанасяне и очертаване на устните. 


И продължаваме с любимите ми палитри със сенки за очи, които са ми слабост и предвидливо съм снимала още преди да започна да ги използвам стабилно. 😀

Излишно е да казвам колко популярни са палитрите на Morphe. Качеството им е чудесно, изключително пигментирани са и са много маслени на допир, когато искам много интензивен цвят, напръсквам четката си с фиксиращ спрей и тогава показват истинската си красота на клепача.

Едва ли ще учудя някого като кажа, че палитрата на Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance присъства в годишните ми любимци. Изключително красиви цветове, много лесни за нанасяне и преливане.


Друга марка, която използвам от няколко години, продължи да набира скорост през 2017 и пусна много нови палитри, повечето, от които имитират палитри от по-високия клас, но въпреки това качеството им е много добро. Makeup Revolution Flawless 4 и New Trals vs Neutrals бяха едни от любимите ми палитри през 2017 година.


И последните две палитри или по-скоро марки, които използвах доста често през 2017 година са Sleek и The Balm.

Палитрите на Sleek са ми любими от известно време и имам доста техни палитри като качеството и пигментацията им са изключително добри, особено за цената си.

Палитрите на The Balm също са доста добри, особено интересни в дизайна си, но пък и качеството на трите техни палитри, които имам /Nude Tude, Meet Matte Nude и Meet Matte Trimony/ е доста добро.


Завършвам днешния пост с любимите ми продукти за маникюр.

Заздравителят на Eveline 8in1 използвам от доста време, това е втората опаковка, която е към своя край и вече съм купила нова. Използвам го като основа за лак, а оттогава ноктите ми не се чупят и цепят и съм изключително доволна от него.

Топ лакът, който ми дава изключителна дълготрайност /до 16 дни/ е Oriflame The One - Base & Top Coat. Използвам го само като топ лак и вече имам една изхабена опаковка от него, но и тази няма да е последната. Единственият му недостатък е това, че съхне сравнително бавно, но за мен не е проблем като се има предвид, че ще се наложи да го сменя след поне 10 дни, когато аз реша, а не защото е започнал да се бели и се налага.

Няма коментари:

Публикуване на коментар