четвъртък, 5 септември 2019 г.

Празни опаковки юли - август 2019 / Empties July - August 2019


С малко закъснение е време да ви споделя мнението си за изхабените празни опаковки през последните два месеца:


Успокояващ шампоан Здраве Актив с чаено дърво против сух пърхот и сърбящ скалп. Използвах го точно в момент, когато имах проблем със сърбящ скалп и сух пърхот и за мое щастие след около 5-6 измивания успя да реши проблема на 100%, което много ме впечатли и със сигурност бих го купила отново ако имам такъв проблем.

Шампоан Alverde Ultra Sensitive. След като изхабих шампоанът на Здраве, продължих с този, който е предназначен за чувствителна кожа и успях да го изхабя докрай без да ми създаде никакви проблеми, което е чудесно и бих купила отново, но не съм сигурна, че все още се предлага.

Измиващ крем за лице с лечебна кал срещу пъпки и комедони Alverde. Този продукт въобще не ми хареса. Запушваше порите на лицето и не измиваше толкова добре, колкото ми се иска. Не бих купила отново.

Био пяна за почистване на лице за мазна и смесена кожа с екстракт от рийта, зелен чай и коприва Aphlame - Natural Cosmetic. Доста приятна пяна, която измиваше чудесно кожата без да я пресушава и омазнява допълнително. Страшно икономична, стигна ми за доста месеци употреба. Бих купила отново.



Био душ-гел ананас и лимон Sante. Не ме впечатли с нищо. Аромат почни липсва, не се пени добре, доста е гелообразен и не е икономичен. Не бих купила отново.

Пантенол гел след излагане на слънце Lilien. Това е любимият ми гел, който винаги използвам след излагане на слънце. За съжаление моята кожа е доста склонна към изгаряне и няколко пъти съм го ползвала и при сериозни слънчеви изгаряния. Винаги ме е спасявал с успокояващото си и охлаждащо действие и бих купила отново, но за огромно съжаление вече не мога да го намеря в Kaufland, а там е единственото място, където съм го срещала.

Крем за ръце невен Cien Nature. Лек и приятен крем, който има свеж аромат, попива бързо и хидратира прилично, но не бих препоръчала за прекалено сухи ръце и през по-студените месеци, защото тогава едва ли ще е достатъчно хидратиращ. Бих купила отново.

Памучни тампони за почистване на грим от 100% памук Ola. Харесват ми и често присъстват в празните ми опаковки. Ще продължавам да ги купувам.

Неутрализиращ миризмата спрей за крака и обувки Avon FootWorks. Не го използвах точно с тази цел и затова не мога да кажа дали се справя с миризмата. Аз го използвах просто като охлаждащ спрей на уморени крака и действаше освежаващо и охлаждащо, което ми хареса.


В предната публикация с празни опаковки ви показах първият изхабен цвят от палитрата Oriflame VeryMe Lovely. Успях да изхабя още един цвят /отдолу в ляво/ и се надявам и следващия път да имам ново дъно на някой от другите цветове.

Регенериращ BB крем Bodi Beauty за мазна и комбинирана кожа. Страшно разочароващ продукт, преди също съм го споменавала с лоши чувства. Истината е, че нищо в него не ми харесва. Цветът е страшно тъмен и оранжев и боядисва кожата в зелено, дори за 5 секунди да го оставите на ръката си и после да го изтриете, кожата ви отдолу е боядисана в зелено. Въобще не е походящ за мазна кожа, омазнява страшно много и то моментално, няма пудра, която е в състояние да спре това. Опаковката му също е под всякаква критика. Успя да се счупи и разтече, когато беше наполовина пълна. И за капак от него ми се появят пъпки. Изхвърлям го с голямо удоволствие. Не знам дали още се предлага, но ако това е така ви съветвам да не си хвърляте парите на вятъра.

Дуо стикът на Popfeel в цвят 01 съдържа коректор и контур. Успях да изхабя коректора, който много ми допадна. Дава много добра покривност и в същото време е издръжлив. Бих купила отново.

Гланц за устни на Golden Rose Ultimate color. Този продукт присъстваше в годишния ми project pan. Това е и прогресът, който успях да постигна, но продуктът е стар и промени аромата си, което наложи веднага да го изхвърля.

Заздравител Evelin 8 in 1. Любимият ми заздравител, който буквално преобразява ноктите. Това е поредна изхабена опаковка от него и със сигурност няма да е последната.

Основа за лак Essence The Gel Base Coat. Въбще не ми хареса. Успява да увреди ноктите ми като ги прави много меки и цепещи се след всеки шанс, който му давах.  А ноктите ми са здрави и не се цепят, наистина не знам как го постигаше. Време е да го изхвърля. Не бих купила отново.


Маска за лице Super Fruit Mud с плодова кал от нар и годжи бери - 7th Heaven. Стигна ми за 7 използвания, но не успя да ме впечатли с нищо и вероятно не бих купила отново.

Маска за лице с масло от ядки Nut Oil Mask - 7th Heaven. Тази маска ми стигна за цели 11 използвания и ми хареса повече от другата. Почистваше добре и хидратираше кожата. Бих купила отново.

Отлепяща се маска за лице дълбокопочистваща Schaebens - Peel-off mask. Стигна ми за 6 използвания, успяваше да освежи и избистри тена, в комбинация с много свеж и приятен аромат. Бих купила отново.

Колагенова маска за околоочната зона Purederm Collagen Eye Zone Mask. Съдържа цели 30 броя, които стигат за 15 използвания. Хидратира добре и озарява зоната под очите. Хареса ми и бих купила отново.

Черна азиатска маска Herbal Conk Mask - Gerou. Използвам я периодично за премахване на черните точки на носа. Справя се чудесно и бих купила отново.

Тестер на Etude House - Moisture Cleaning Oil. Много ми хареса това почистващо олио. Имаше невероятен аромат и почистваше много добре кожата на лицето. Бих купила в пълен размер.

Няма коментари:

Публикуване на коментар