вторник, 8 октомври 2019 г.

9 in 2019 Rolling Project Pan - Update 1

В началото на годината започнах това предизвикателство, представянето на което може да видите ТУК. Идеята е през цялото време да се съсредоточа върху 9 продукта, като всеки изхабен да заменям с друг. Днес е време да ви покажа до къде съм стигнала с първите избрани 9 продукта.

В началото продуктите изглеждаха така:




Започвам първо с изхабените продукти:


Първите три изхабени продукти са:

Молив за устни True Lips, който беше много приятен продукт за използване. Цветът беше наситен, издържаше достатъчно дълго върху устните, дори когато го носех самостоятелно. Не изсушаваше устните.

Основа за грим минимизираща порите Alverde. Абсолютно безполезен продукт, който не върши никаква работа, единственото, което може да направи ако прекалите с количеството е да получите кир ефект. Много се радвам, че успях да я изхабя, защото имах чувство, че никога няма да стигна до този момент.

Фон дьо тен 4 в 1 Alverde. Не е нищо особено, освен това омазняваше доста кожата ми, затова и го използвах всеки път, когато излизах за кратко време. Радвам се, че успях да го изхабя до края и не бих купила отново.


При прахообразните продукти също имам добър напредък:

От прахообразното трио на Vollare използвах само дясната по-тъмна част като бронзант. Успях да я изхабя и реших да смеся и доизползвам така останалите два цвята.

От палитрата Essence Nude успях да достигна дъното на 2 от цветовете - матовото розово, което използвам, за да изравня цвета на клепача след основата за сенки и тъмния винен цвят, който често използвам във външния ъгъл на окото. Надявам се до края на годината да успея да ги изхабя напълно.

От палитрата Oriflame Veryme Lovely успях да изхабя напълно един от цветовете. На други 2 съм достигната дъното и вероятно и те скоро ще бъдат напълно изхабени, което много ме радва.

На последната палитра Oriflame Veryme Light Smokey прогресът е най-минимален. Единственото, което съм успяла е да разширя дъното, което се вижда на двата цвята.


Сега е моментът да ви представя кои са продуктите върху които ще продължа да работя, както и новите, които съм добавила:


Трите нови продукти, които добавих са:

Фон дьо тен Trend It Up Matte Beauty Perfection, който много харесвам и е доста подходящ за лятото, защото е матиращ. Опаковката не е пълна и затова ми се иска да успея да го изхабя докрай.

Течен коректор Essence Stay All Day 16h. Това е един от любимите ми коректори за зоната под очите, който изглежда много естествено и с удоволствие използвам. Не е останал много продукт в опаковката, затова се надявам съвсем скоро да успея да го изхабя.

Прахообразна пудра E.L.F. Аз съм от хората с мазна кожа и пудрата е неизменна част от моята бюти рутина, затова вярвам, че ще успея да я доизхабя в близките месеци.

Гланцът за устни Golden Rose продължава да присъства в предизвикателството. Напредъкът, който съм отбелязала е от цели 37 използвания до този момент. Доста икономичен продукт е и ще ми е доста трудно да го изхабя докрай.

Изсветляващите капки на Alverde използвам заедно с фон дьо тена на Trend It Up. Има малко останал продукт в опаковката, който се надявам скоро да бъде изхабен.


Прахообразните продукти остават същите и се надявам в следващия пост да имам още по-голям напредък с тях.

Няма коментари:

Публикуване на коментар