понеделник, 17 май 2021 г.

Празни опаковки март - април 2021 / Empties March - April 2021

 

Поредна изразходена опаковка от любимия ми шампоан Evterpa против пърхот за чувствителна кожа. Нямам проблем с пърхот, но кожата на скалпа ми е изключително чувствителна и това е шампоанът, от който съм изключително доволна, защото не дразни скалпа ми. Вече имам нова опаковка от него.

Олио за коса за незабавен блясък, мекота и интензивно подхранване Schauma. Успях да го изразходя докрай, но не останах впечатлена от действието му. Попива добре в краищата, не омазнява, но сякаш не подхранваше достатъчно и затова не бих го купила отново.

Сух шампоан Balea. Не използвам често сух шампоан, но бих казала, че този се справя добре със задачата си. Не дразни скалпа ми, на достъпна цена е и мирише екзотично на кокос. Бих купила отново.

Почистваща маска за лице за комбинирана до мазна кожа с глина Himalaya. Маската действа добре на мазна и проблемна кожа. Хареса ми и бих купила отново.

Почистващ гел за лице Avon Anew Vitale. За лицето не ми хареса, но изразходих като душ-гел и останах доволна. Ухае приятно и почиства добре кожата.

Мокри кърпички за премахване на грим с активен въглен Balea. И преди съм писала за тях, че материалът от който са изработени е по-груб и това не ми допада. Иначе почистват грима добре. Към момента не съм сигурна дали се предлагат, но така или иначе не бих купила отново.

Мокри кърпички за премахване на грим с био лайм и био ябълка Alverde. Много ми харесаха. Премахнат лесно грима, действат добре на кожата, материалът, от който са изработени е изключително мек и приятен. Бих купила отново.

Лентички за премахване на черни точки за нос Essence Pure Skin. Не се справят чак толкова добре с премахването на черните точки от носа. Към момента мисля, че не се предлагат, но и не бих купила отново.

Памучни тампони за премахване на грим Bevola. Харесвам ги, защото са нежни към кожата, не се разслояват и са от 100% памук. Бих купила отново.

Натурален крем за ръце Natural Cosmetic. Много лек крем, който хидратира добре и попива бързо в кожата. Хареса ми и бих купила отново.

Захарен ексфолиант за тяло с кокос Сапунена работилница. Ексфолираше добре кожата, частичките му са достатъчно груби, за да се справят добре с тази задача. Маслената основа помага за хидратацията на кожата.

Душ-гел цитрус Сапунена работилница. Свеж аромат, почистваше добре кожата. Може би е една идея по-изсушаващ отколкото би ми се искало. Опаковката е страшно неудобна, защото е много твърда, а продуктът е по-гелообразен.


Лакочистител с ацетон Jankar. Любим продукт, който почиства лесно лака за нокти и не изсушава ноктите ми. 

Маска за устни Carenel. Изключително добър продукт, който буквално трънсформира устните ми. Нанасях го вечер преди лягане и се събуждах с невероятно меки и подхранени устни. Бих купила отново.

Матираща пудра 10 Perfect Teint от комплект Alverde For a perfect evening. Останало е количество за 2-3 използвания, но реших да я снимам, тъй като опаковката е доста голяма и ми се иска да извадя останалите три продукта и да се разделя с нея. Пудрата ми хареса, матираше кожата добре и ако се продава отделно бих я купила отново.

Масло за кожички череша Lidan. Подхранваше кожата около ноктите, попиваше сравнително бързо и най-вече ми хареса удобната опаковка, с която се нанася. Бих купила отново. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар