четвъртък, 8 април 2021 г.

Празни опаковки януари - февруари 2021 / Empties January - February 2021

 С месец закъснение е време да ви покажа кои са продуктите, които успях да изразходя през първите два месеца на 2021 година:

Шампоан с кофеин против пърхот и косопад Krauterhof. Останах доволна от шампоана - не дразнеше чувствителния ми скалп, измиваше добре и не изсушаваше или омазняваше косата ми допълнително. Бих купила отново.

Душ-гел с карамелизирана ябълка Alverde. Стандартен душ-гел, който не успя да ме впечатли с нищо, ароматът му не ми беше любим и се радвам, че успях да го изразходя през зимата. От лимитирана серия е, но не бих купила отново.

Двуфазен укрепващ и защитаващ спрей за коса Pantene Aqua Light. Използвах го след всяко измиване на косата. Не съм сигурна дали е подействал по някакъв начин на косата, не забелязах видима разлика. Не съм сигурна дали бих купила отново поради тези причини.

Ексфолиращ скраб за тяло Oriflame Swedish Spa. Много приятен продукт с приятен аромат, който имаше достатъчно груби частички за добра ексфолиация на кожата. Формулата му беше богата и оставяше кожата хидратирана. Бих купила отново.

Лосион за тяло Balea No Drama Lama. Лимитиран лосион от коледната серия на марката, който успях да изразходя през зимата. Ухаеше приятно на канелени бисквитки. Харесвам лосионите на марката, защото макар да не са от най-хидратиращите, се справят добре с тази задача, а в същото време формулата им е лека и попиват бързо. Бих купила отново.

Крем за ръце Balea с 5% уреа. Харесвам този крем на марката - има приятен аромат, попива бързо, хидратира добре и е с лека формула, която не оставя мазен или лепкав филм. Бих купила отново.

Масло от чаено дърво Rivana. При мен маслото от чаено дърво не дава особени резултати при използването му върху пъпки, но за сметка на това виждам добър резултат при използването му върху белези. 

Билков тоалетен сапун със смрадлика Ния Милва. Това е любимият ми сапун, който купувам постоянно. Ако имате раздразнения или акне по тялото, то вероятно би ви харесал. Успокоява кожата и действа благоприятно върху тях.

Тоалетен сапун с бяла каолинова хума Ния Милва. Не останах толкова доволна от него. Не видях този ефект от използването му и не съм сигурна дали бих купила отново.

Балсам за ръце с портокал и масло от ший Ikarov. Много ми хареса този продукт. Ухае приятно и хидратира чудесно ръцете. Бих купила отново.

Крем-балсам след депилиране Elea. Много харесвам този продукт и съм много разочарована, че не се продава самостоятелно. Успокоява кожата, хидратира и премахва лепкавите остатъци от депилиращите лентички.

Гел за измиване на лице за мазна и склонна към акне кожа Здраве АкнеСтоп. Това е любимият ми измиващ гел за лице, който действа благоприятно върху появата на пъпки и прави кожата ми чиста и гладка. Не изсушава кожата и купувам за пореден път.

Мицеларна вода Spot Cream. Останах изключително доволна от нея. Много е нежна към кожата, успокоява и хидратира, а в същото време премахва грима без никакви усилия. Не оставя неприятен филм върху кожата. Бих купила отново.

Мицеларна почистваща вода Blanchette B. Това е продукт, който вече не се предлага. Справяше се добре с почистването и не оставяше неприятен филм върху лицето. 

Розова вода Milva. Това е продукт, който купувам за пореден път. Харесва ми това, че е под формата на спрей. Освежава, успокоява, почиства и хидратира кожата. Вече имам нова опаковка от нея.

Памучни тампони за премахване на грим Bevola. Доволна съм и периодично ги купувам.

Мокри кърпички за почистване на грим с екстракт от лотос Balea. Справят се добре с почистването на грима, но не ме впечатлиха достатъчно, че да купя отново.

Маска за лице с банан и мед за комбинирана и суха кожа 7th Heaven. Хидратира кожата добре и я освежава. Хареса ми, бих купила отново.

Матиращ фон дьо тен Alverde. Самостоятелно не ми хареса и използвах в комбинация с други продукти. Не стои естествено, не търпи наслагване, покритието не е много добро. Не бих купила отново.

Коректор NYX HD. Количеството му е едва 3 г. Свършва изключително бързо, страшно изсушаващ е за зоната под очите. Впива се във всяка пора и не изглежда добре. Опитвах се да използвам за известляване на места върху фон дьо тена, но мисля, че предизвикваше появата на пъпки. Не бих купила отново.

Коректор Eyenlip Big Cover Perfection Tip Concealer. Корейски продукт, който използвах в зоната под очите. Прикриваше добре сенките под очите ми, стоеше естествено, не изсушаваше и не се впиваше във всяка линия. Бих купила отново.

Балсам за устни с нар Sante. Хидратиращ и приятен балсам за устни, който ми хареса и бих купила отново.

Няма коментари:

Публикуване на коментар