сряда, 12 февруари 2014 г.

База за сенки Artdeco vs. Avon


Преди доста години (хаха не чак толкова) базата за сенки на Artdeco беше доста нашумяла с това колко е невероятна и как "запечатва" сенките на очите. Аз като човек с доста мазни клепачи, които събират всякакви сенки след около 3-4 часа в зависимост от температурата исках да опитам това невероятно хвалено "чудо". След дълги разговори с интернет магазини (тогава имаше бум в търсенето и трудно се откриваше) най-накрая се сдобих с нея. Нямах търпение да я пробвам и още щом ми я донесоха веднага я подложих на тест. Тогава беше доста горещо и си спомням, че останах доста доволна.
С базата на Avon се сдобих доста по-късно и факт е, че вече имам второ бурканче от нея, което съм показала и на снимките. Истината е, че не вярвах изобщо че ще бъде по-добра от тази на Artdeco, но исках да пробвам. Сега ще се опитам да ги сравня и да видя коя е по-добрата за мен.

Опаковка:

Artdeco идва в малко симпатично пластмасово бурканче, което е много леко и лесно за пренасяне и употреба.
Avon е в малко стъклено бурканче, което обаче е по-тежко и по-голямо от това на Artdeco. На мен лично опаковката на Avon ми допада повече.

Консистенция:

Artdeco има по-гъста консистенция и е малко по-трудна за нанасяне.
Avon е с по-кремообразна консистенция и се нанася много лесно.

Цвят:

Artdeco - телесен цвят, който добре покрива клепача (капиляри и малки зачервявания). Има обаче блестящи частички, които не ми допадат, защото когато искам да нанеса матови сенки ефекта от тях се губи.
Avon - също телесен цвят, който покрива също добре. Няма блестящи частички и е перфектна за матови сенки.

Нанасяне на сенки:

Artdeco - на мен лично ми е по-трудно да преливам цветовете отколкото без база или с тази на Avon. Въпреки това прави цвета на сенките по-наситен.
Avon - сенките се преливат лесно върху тази база. Прави цвета им по-наситен.

Издържливост:

Artdeco. На бала си бях с нея и по някое време сутринта сенките ми се бяха събрали в сгъвката, което е нормално за моите клепачи. Но като цяло смятам, че задържа сенките непокътнати за около 6-7 часа, в различни ситуации може и малко повече.
Avon. Не съм я използвала на някакви важни поводи, но смятам, че е една идея по-добра и задържа сенките по-дълго на моите клепачи.

Цена:

Artdeco - около 14 лв. / 5 мл
Avon - около 5,90 лв. (на промоция) / 3 г

Факти:

Artdeco. По-високата цена плюс по-трудното намиране на продукта, защото не всички живеем в големи градове, където се предлагат продуктите на Artdeco. Разбира се винаги може да се поръча по интернет.
Avon. По-ниска цена. По-лесно достъпна е, защото всички от нас познават по някой представител на фирмата.

Заключение:

Artdeco. Не мога да кажа, че не я харесвам. Икономична е и може би ако не бях намерила тази на Avon все още щях да си ползвам тази.
Avon. Доста по-евтин заместник, дори и по-добър. Също е икономична и откакто я имам спрях да използвам тази на Artdeco. Затова смятам, че това е моят фаворит от двата продукта.

                                                                                                                                        М.

4 коментара:

  1. Аз много си харесвам базата на Ардеко в бурканчето, а ейвънската май подарих - не че беше лоша, но просто тогава получих UD Primer Potion и изобщо я забравих :D Сега съм с базата на Ардеко в тубичка и е чиста отврат - 6 часа макс (а при мен и мазните ми клепачи тази бурканчето издържаше поне 12)!

    ОтговорИзтриване
  2. Добре,че ме беше подсетила за основата на Avon.И аз си я поръчах и съм много доволна от нея!

    ОтговорИзтриване
  3. Базата на Артдеко тка и нея опитах заради блестящите частици. Като фен на матовите сенки, тя не е за мен. Но тази на Ейвън ползвам с удоволствие всеки ден :)

    ОтговорИзтриване
  4. Базата на Артдеко наистина е много издръжлива, но моята изсъхна преди да използвам и половината бурканче, което е доста неприятно. Нанасяше се трудно, та определено бих пробвала тази на Ейвън да видя как е :)

    ОтговорИзтриване