сряда, 19 февруари 2014 г.

Коректор Bourjois Healthy Mix vs. Maybelline Fit Me


Днес ще сравня два много популярни продукта и ще видим кой е моят фаворит:
И двата съм ги купила с цел прикриване на тъмни кръгове под очите. Имайте в предвид, че имам наистина ужасни тъмни кръгове по рождение и когато не съм спала достатъчно положението става меко казано трагично. Поради тази причина искам максимално покритие и със сигурност няма да харесам продукт, който не може да прикрие и наполовина сенките под очите.
И двата продукта са много покривни и се справят с много тъмни кръгове като моите, затова и ще ги сравня.

Опаковка:

Bourjois е в малка пластмасова тубичка.
Maybelline има далеч по-нестандартна опаковка, а именно опаковка на гланц за устни. Дори апликаторът е същият. На мен лично по-удобна ми е тази опаковка, защото не се налага да пипам самия продукт, а с апликатора много лесно мога да го нанеса.

Консистенция:

Bourjois има по-гъста консистенция и е малко по-труден за нанасяне. Не изглежда толкова естествено колкото Maybelline.
Maybelline е с по-течна консистенция (не прекалено) и се нанася много лесно. Както и стои много естествено  и озарява погледа.

Цвят:

Bourjois. Имам цвят 52 и не знам поради каква причина го купих, при положение че имам много светла кожа. Цветът трябва да е поне 1 тон по светъл.
Maybelline. Купих си номер 15, който е най-светлият, но е недостатъчно светъл за мен. Въпреки това в опаковката изглежда по-тъмен и жълтеникав, отколкото след като се нанесе.

Нанасяне:

Bourjois е малко по-труден за нанасяне поради по-гъстата си консистенция и не изглежда толкова естествено колкото този на Maybelline.
Maybelline се нанася изключително лесно и изглежда много естествено.

Издържливост:

Тук мисля, че и двата продукта са достатъчно издържливи и няма да изчезнат по никакъв начин преди да реша да ги премахна. P.S. Не ме е валял дъжд или сняг и не знам как ще издържат на това.

Цена:

Bourjois - около 12 - 13 лв. / 10 мл
Maybelline - около 15 лв. / 6,8 мл

Факти:

Bourjois. По-труден ми е за нанасяне и не изглежда толкова добре, колкото другия. Икономичен е, но много изсушава зоната под очите дори след като съм нанесла доста мазен крем и това го кара да акцентира повече на фините линии под очите. 
Maybelline. Много лесен за нанасяне, изключително удобна опаковка. Като размер е по-малко количество, но смятам че ще ми стигне за доста време. Не се събира в фините линии под очите и не изсушава кожата.

Заключение:

На базата на всичко написано до сега мога да кажа без никакво колебание, че Maybelline Fit Me е моят фаворит. Коректорът на Bourjous Healthy Mix ми се искаше повече да ми хареса, но уви. Може би най-големият му проблем е изсушаването.

                                                                                                                                        М.

Няма коментари:

Публикуване на коментар