петък, 7 февруари 2014 г.

Моите фон дьо тени - update

Преди време ви бях показвала колекцията ми от фон дьо тени и публикацията може да видите ТУК. Днес пак ще ви покажа моята колекция, която през това време е претърпяла промяна - разделила съм се с някои от тях, както и съм се сдобила с нови. Определено това е моята страст и любимите ми продукти...

Сега ми прави впечатление, че и тогава съм имала 9 фон дьо тена, както и сега са девет... Е, не съм ви показала 2 фон дьо тена, които използвам като коректор, както и резервният ми Revlon Colorstay.
Започвам да ви ги показвам един по един като започвам отляво надясно:

Manhattan Powder Mat Make Up - 80 Sand



Този фон дьо тен бързо се превърна в един от любимите ми. Има много хубава текстура и е много приятен за нанасяне. Има средно към пълно покритие и наистина матира. За съжаление въпреки че имам най-светлия цвят, той ми идва малко тъмен, но пък ще е перфектен за лятото.
Цена: 11-14 лв./ 30мл


Avril  Le Fond De Teint - Clair



Това е и първият био фон дьо тен, който си купих. За съжаление покритието му е доста леко - по-скоро до средно покритие. Има интересен аромат и трябва да се нанася много бързо, защото много бързо изсъхва върху лицето.
Цена: около 20 лв. / 30 мл.


Rimmel Stay Matte - 100 Ivory


От този фон дьо тен честно казано се разочаровах. Първото, с което очаквах повече да се справя е матирането - за съжаление след няколко часа съм лъснала и то доста обилно. Но явно не се спогаждам с продуктите на Rimmel Stay Matte, защото и с пудрата им се случваше същото - за нея може да прочетете повече ТУК. Покритието му е леко - очаквах повече, и в тази насока не останах много очарована. Нещо не се спогодихме и може би в най-скоро време ще се разделя с него.
Цена: 10 - 12 лв. / 30 мл.


Astor Mattitude - 001 Ivory



Този фон дьо тен също е един от любимите ми. Има невероятна опаковка, която много харесвам. Консистенцията му е много приятна, нанася се лесно и изглежда много естествено. Покритието е средно. Матира кожата добре и има слънцезащитен фактор SPF 22.
Цена: около 20 лв. / 30 мл.


Vichy Normaderm Teint Foundation - 15 Opal



Това е и най-новото попълнение в колекцията ми. Като цяло очаквах по-добро покритие - има до средно покритие. Консистенцията е много течна и малко ми е трудно да се "боря" с нея, но се свиква. Не го дръжте надолу, защото има опасност като го отворите направо да потече. В аптеката, когато изпробвах тестера много ми хареса - консистенцията беше нормална - в никакъв случай течна и покритието му беше много добро, но в действителност не е точно така. Все си мисля, че няма да бъде един от любимите ми, но нямам намерение да се разделям с него за сега.
Цена: около 26 лв. / 30мл.


Golden Rose Mineral Make Up - 02


За този фон дьо тен още в миналата публикация бях писала много хубави неща за него - много добро покритие, хубава консистенция, естествен завършек. Въпреки, че кожата ми е мазна много го харесвам и не бих се разделила с него. Препоръчвам го с две ръце на жените със суха кожа, които искат по-пълно покритие.
Цена: 11-13 лв. / 35 мл.


Revlon Colorstay - 220 Natural Beige


Това е любимият ми фон дьо тен от много време насам и съм го споменавала многократно. Не искам да се повтарям и затова няма да пиша отново едно и също.
Цена: 18-20 лв. / 30 мл.


Max Factor Lasting Performance - 101 Ivory Beige


Имах 2 фон дьо тена от този, защото първо си бях купила 102 и беше тъмен за моята кожа. Вече имам само този и все още ми харесва колкото и преди. Много добра покривност, хубава консистенция, издържливост и естествен завършек.
Цена: 20-23 лв. / 35 мл.


Dermacol Make Up Cover - 210


Много, много покривен. Едно грахово зрънце от него е напълно достатъчно за да покрие цялото лице. Не е подходящ за през деня, но вечер или за снимки е перфектен. За през деня трябва много да се внимава да не се прекали с количеството.
Цена: 17-19 лв./ 30 мл. 

Това са и всички фон дьо тени, с които разполагам в момента. Надявам се да ви е било интересно. Пожелавам ви хубав и успешен ден !
                                                                                                               М.



4 коментара:

  1. Йее Аврил,покажи цвета,който имаш моля :) Това ще е следващата ми покупка фнд,но от това което прочетох и от теб,май не е много за мен с лекото си покритие,но пък май е подходящ за смесена кожа щом изсъхва бързо? Кажи ми ти.:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В следващата публикация ще го покажа по-подробно. Като цяло мисля, че е подходящ, защото изглежда добре на моята мазна кожа, но лекото му покритие е недостатък определено за мен. :)

      Изтриване
  2. Аз също гласувам "за" Astor Mattitude. Моят е в цвят Natural-012 и е средно тъмен нюанс. Бях го взела от DM на супер промоция с подарък пудра Mattitude, като двете заедно бяха грубо 25 лв. За ФДТ-на мога да кажа, че наистина матира, покривен е, но според мен покритието не е точно естествено. Напомня ми малко на L`oreal Mat magique, като и двата ми идват по-тежки и го ползвам предимно вечер или когато искам да съм с по-покривен ФДТ. Пудрата, от друга страна, ползвам всеки ден. Цветът е 001 и според мен е полупрозрачен нюанс. Идеална е за матиране и фиксация на грима без да създава ефект "маска" и да става на петна. Аз лично бих искала да изпробвам повече продукти на марката, тъй като е стара и доказала се на пазара в Обединеното кралство.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз лично бих гласувала за Dermacol Make Up Cover. Използвала съм го и е наистина изключително покривен. :)

    ОтговорИзтриване