петък, 3 януари 2020 г.

Празни опаковки ноември - декември 2019 / Empties November - December 2019

В началото на новата година е време за последния пост с празни опаковки за изминалата 2019 година. 



Слънчев шампоан с лимонова трева и портокал Сапунена Работилница. Доста е агресивен и измива косата до скърцане. Използвах го няколко пъти, но раздразни скалпа ми и предизвика пърхот, затова и преустанових употребата му. Продължих да го използвам като душ-гел докато не го изразходих. Не бих купила отново.

Хидратиращ крем за ръце ДеВа. Приятен крем, който хидратира добре кожата на ръцете, изсъхва бързо. Единствено ароматът му е малко странен, но е лек и не е натрапчив. Ефектът от него ми хареса и бих купила отново

Крем за ръце Creme 21. Не успя да ме впечатли с нищо и затова не бих купила отново.

Билков тоалетен сапун със смрадлика - Ния Милва. Това е един от любимите ми сапуни, които използвам за тяло. Вече имам нови опаковки от него.

Лосион за тяло Balea Magic Fairytale с аромат на малини и магнолия. Среден като хидратация, но пък с лека консистенция, която попива бързо и много приятен аромат. Бих купила отново.


Мицеларна вода акнестоп Здраве за мазна и склонна към акне кожа. Въобще не ми хареса. Премахваше грима лесно, но оставяше неприятен филм върху кожата, който те кара веднага да измиеш лицето си. Освен това ми се струва, че не се отразяваше добре на кожата ми. Категорично не бих купила отново.

Дневен флуид срещу пъпки Balea Soft&Clear. Използвах го като основа за грим, не видях никакво влияние върху състоянието на кожата ми и появата на пъпки. Хидратиращ е, но не ме впечатли с нищо и не бих купила отново.

Мокри кърпички за почистване на грим с активен въглен Balea. Показвала съм ги и преди в публикациите с празни опаковки, но материалът от който са направени е твърде груб и това не ми харесва. Не бих купила отново.

Избелващ крем Garance. Стар крем, който вероятно съм купувала за заличаване на белези, но е забравен и е време да изхвърля. Нямам никакви спомени относно действието му.

Крем анти-акне Acrena. Имам много добри спомени за този крем, но за съжаление не мога да го открия по магазините, иначе със сигурност бих го купила отново.

Измиващ продукт и маска за лице 2 в 1 Neutrogena Visibly Clear. Харесвам марката и този продукт не е изключение. Харесва ми това, че може да се използва по два начина. Бих купила отново.


Маска за лице почистваща порите с марокански клей Earth Kiss. Не правеше абсолютно нищо за кожата ми, дори ми се струваше, че предизвиква появата на пъпки. Тази опаковка ми стигна за 9 използвания, но въобще не ми хареса ефектът от маската и не бих купила отново.

Маска за лице 7th Heaven Fruit Smoothie. Не ми хареса, не видях никакъв ефект от нея. Стигна ми за цели 12 използвания, но не бих купила отново.

Маска за лице Oriflame Swedish Spa. Приятна маска, която почистваше добре кожата и хидратираше. Бих купила отново.

Възстановяващ почистваш продукт за лице Avon Planet Spa. Беше нещо като ексфолиант с частички, но много мазна основа, която се усещаше като масло на лицето и беше невъзможно след това да не се измия с друг измиващ продукт, който да премахне този неприятен филм. Освен това запушваше порите ми. Не ми хареса и не бих купила отново.

Балсам за устни Benecos с малини. Страшно икономичен продукт, отне ми доста време да успея да го изхабя. Не се превърна в любимец. По-скоро бих го определила като обикновен балсам, който не успя да ме впечатли. Не бих купила отново.

Пила за нокти. Това беше любимата ми пила в продължение на много години, срам ме е да призная колко. 😄 Вършеше ми чудесна работа, но вече се счупи и започна да се къса от непрестанния тормоз от моя страна. Бих купила отново, но не си спомням коя е марката.


Прахообразна пудра E.L.F. HD. Това беше една от най-добрите матиращи пудри, които съм използвала. Освен това беше и страшно икономична стигна ми за цели 10 месеца. Единствено не ми хареса това, че опаковката е страшно голяма. Мисля, че вече не се предлага иначе бих си я купила отново. 

Успях да изхабя и светлата блестяща сянка от палитрата на Oriflame Lovely. Използвах я като хайлайт под веждите, нямам забележки. Озаряваше, не се разпрашаваше и се радвам, че успях да я изхабя докрай.

Матиращ фон дьо тен Trend It Up. Беше приятен фон дьо тен, с добро покритие и добра трайност. Не е най-матиращия на света, но е добър за мазна кожа. Единствената ми забележка е цвета, който е най-светлият от гамата, но всъщност е доста тъмен за моята светла кожа и се налага да използвам изсветляващи капки, за да мога да го използвам през зимата, когато лицето ми няма тен. Бих купила отново.

Пудра за лице Vollare. Състоеше се от три цвята - светла пудра, среден цвят и бронзант. Аз го използвах като бронзант. Беше с чудесен цвят за моята кожа и с удоволствие го използвах до край. 

Изсветляващи капки Alverde. Това е продуктът, който използвах с фон дьо тена. Харесват ми, достатъчно светли са и ми е нужно съвсем малко количество, за да постигна перфектния цвят. Бих купила отново.

Заздравител калциев гел Perfect. Добър заздравител, който използвах като основа за лак. Бих купила отново.

Спирала за мигли Bell Fun Night Party Effect. Тази спирала се превърна вероятно в най-любимата ми за всички времена. Правеше миглите ми уникално дълги, черни, добре разделени с добър обем. Използвах я до последната капка,С голямо съжаление се разделям с нея, тъй като е спряна от производство и не се предлага вече.

Коректор Essence Stay All Day. Това е единият от любимите ми коректори за зоната под очите, тъй като е достатъчно покривен, хидратиращ и стои естествено.


Няма коментари:

Публикуване на коментар