петък, 17 януари 2020 г.

12 in 2020 Rolling Project Pan - Intro

За втора поредна година решавам да започна това предизвикателство. През тази година искам да се съсредоточа върху използването на 12 продукта през цялата година и всеки изразходван продукт да заменям с нов.

През 2019 работих върху 9 продукта и предизвикателството беше успешно, затова ми се иска тази година да бъде малко по-амбициозно. Ако ви е интересно върху кои продукти работих миналата година: Intro, Update 1, Finale. Тази година ще се постарая да правя по-често update с постигнатите резултати.

Тъй като на повечето продукти не може да се види резултатът, повлияна от американските влогъри реших да следя теглото на продуктите всеки месец и ще си записвам всеки път, когато ги използвам. Така вероятно ще е по-интересно да следим колко използвания са необходими, за да се изразходи даден продукт. 

А сега нека ви покажа кои са продуктите, върху които бих искала да се съсредоточа:

,

Слънцезащитен крем Labelage Sun Block SPF50+ (16.53 г). Аз съм от хората с изключително светла кожа и не мога да пропусна силната слънцезащита дори през зимата. Достатъчно лек е като консистенция, не оставя бял филм и не е мазен. Това е и причината да го използвам като основа за грим. Не е останал много продукт в опаковката и вярвам, че той ще е един от първите продукти в това предизвикателство, които ще успея да изразходя през 2020 година.

Бързосъхнещ топ лак Flormar Quick Dry Extra Shine (34.29 г). Любим топ лак в момента, който ми дава прилична издръжливост и тъй като е изразходен наполовина ми се иска да успея да го изразходя докрай. Поставих чертичката, за да може да проследим движението му.

Фон дьо тен Alverde Mattifying Make-up (32.58 г). Самостоятелно не ми харесва, затова го използвам смесен с друг фон дьо тен и това прави изразходването му по-бавно. В момента е наполовина пълен, но вярвам че ще успея да видя дъното му.

Палитрата Oriflame Veryme Light Smokey (27.54 г) присъстваше и миналата година в това предизвикателство, но тъй като не успях да изхабя нито един от цветовете напълно, реших да продължа да работя върху нея. Въпреки това имам добър напредък и съм съвсем близо до изразходването на първия цвят от нея.

Палитрата Essence Nude (47.64 г) също присъстваше миналата година, но отново успях само да достигна дъното на 2 от цветовете. Сенките са с огромно количество и е истинско предизвикателство да успея да ги изразходя. Реалист съм и мисля че единственият цвят, който вероятно ще успея да изразходя напълно е матовото розово, което използвам, за да запечатам базата за сенки.

Единична телесна матова сянка Ados (4.20 г). Също я използвам за запечатване на базата за сенки и искам да изразходя напълно през 2020 година.

Коректор Lollipop Cosmetics (4.22 г). Това е коректорът за лице, който използвам. Цветът ми е малко тъмен, но ми се иска да успея да го изразходя напълно, затова реших да го добавя в това предизвикателство.

Молив за устни Essence Soft Contouring 08 (3.28 г). Мек молив с приятен цвят, който винаги използвам когато не знам какъв цвят червило искам, тъй като е подходящ за използване под почти всеки цвят.

Молив за устни True Lips (2.62 г). Изключително много харесвам цвета на този молив и винаги го нося самостоятелно. Не е останал много продукт и ще ми е малко тъжно да се разделя с него, тъй като не съм сигурна дали все още се предлага.

Коректор Manhattan Wake up (12.91 г). Много харесвам този коректор, но е доста тъмен за моята кожа и използването му самостоятелно е невъзможно. Това е и причината да ми отнема доста време изразходването му. Вече е останал малко продукт и ще се постарая да успея да го изразходя.

Коректор NYX HD (16.19 г). Този коректор изобщо не ми харесва самостоятелно. Освен това съдържа едва 3 г продукт, което го прави страшно неикономичен продукт. Използвам го заедно с този на Manhattan и се надявам да успея да се разделя с него, няма да ми липсва изобщо.

Розов коректор Alverde (18.50 г) за прикриване на тъмни кръгове под очите. Много харесвам този продукт, тъй като доста добре озарява зоната под очите. Винаги го използвам под коректора, който използвам. Не се врязва в линиите и наистина е чудесен. Не съм сигурна дали все още се предлага, но ако това е така със сигурност бих си купила нова опаковка след като изразходя този.

Това са всички 12 продукта върху които искам да се съсредоточа и се надявам скоро да имам добри резултати, които да ви покажа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар