понеделник, 13 януари 2020 г.

9 in 2019 Rolling Project Pan - Finale

През 2019 година се захванах с едно доста популярно предизвикателство - да изхабя 9 продукта от декоративната козметика през 2019 година. Началото може да видите тук, а продължението тук. Идеята беше през цялата година да работя върху 9 продукта и когато някой от тях свърши да бъде заменен с друг.

Една година по-късно продуктите изглеждат така:



Продуктите, които успях да изразходя са:

1-3. Три от цветовете в палитрата сенки Oriflame Veryme Lovely са изхабени напълно. В началото палитрата изглеждаше почти като нова, само на един от цветовете бях достигнала дъното.

4. Прахообразното трио на Vollare използвах като бронзант. Беше с перфектен цвят за моята светла кожа. Отне ми 10 месеца или 167 използвания, но се радвам, че успях да го изразходя докрай.

5. Прахообразната пудра на E.L.F. HD добавих малко по-късно в това предизвикателство, но въпреки това ми отне цели 10 месеца /123 използвания / да я изхабя напълно, затова съм изключително щастлива, че успях и буквално свърши на 31.12., когато правех грима си за посрещането на нова година.

6. Основа за грим минимизираща порите Alverde. Това е един от продуктите за които се радвам най-много, че свърши. Отне ми повече от 10 месеца и над 130 използвания. Изключително безполезен продукт, необходимо е много малко количество, в противен случай се получава кир ефект и въобще не забелязах никавъв ефект от използването му.

7. Коригиращите /изсветляващи/ капки на Alverde успях да използвам докрай благодарение на един фон дьо тен, който ще спомена след малко. Вършат чудесна работа и вероятно бих купила отново.

8. Фон дьо тенът, с който успях да ги използвам е Trend It Up Matte Beauty Perfection. Добавих го малко по-късно в това предизвикателство, но опаковката не беше пълна и успях да го изразходя до края на годината.

9. Фон дьо тен 4 в 1 Alverde. Не ме впечатли с нищо, доста е хидратиращ и бързо лъсваше кожата ми от него, но въпреки това успях да го изхабя докрай.

10. Молив за устни True Lips. Успях да го изхабя докрай, въпреки че цветът беше една идея по-светъл, отколкото ми се искаше.

11. Течен коректор Essence Stay All Day 16h. Това е един от любимите ми коректори за зоната под очите, който изглежда много естествено и с удоволствие използвам. Това си личи по празната опаковка, не е никак трудно да използваш любим продукт.

12. Гланцът за устни Golden Rose изхолзвах доста, но в един момент промени аромата си и реших да го изхвърля, затова не е изхабен докрай.


Предизвикателството е успешно и съм успяла да постигна и повиша резултата, който първоначално си бях поставила като цел. За мен беше интересно и съвсем скоро ще подготвя ново предизвиктелство за 2020 година.

Продуктите, които не успях да изразходя, но имам напредък са:


От палитрата Oriflame Veryme Light Smokey не успях да изхабя нито един цвят докрай през 2019, но със сигурност съвсем скоро това ще се промени, защото въпреки това имам добър прогрес при два от цветовете.

От палитрата Essence Nude използвах главно два от цветовете. Матовото розово пресовах за втори път след като 2 пъти успях да достигна дъното. Дори в момента отново започва да прозира отдолу и съм сигурна, че скоро ще успея да го изхабя докрай. Другият цвят, който използвах доста често е тъмно виненият цвят, който вече има огромно дъно. Цветовете в палитрата са огромни като количество и наистина отнема доста време и постоянство, за да се постигнат видими резултати.

А сега ще добавя няколко снимки на продуктите в началото, за да добиете реална представа за постигнатите резултати.:


Intro - така изглеждаха продуктите в началото.

Update 1 - така изглеждаха през лятото, когато показах за първи път напредъка си с това предизвикателство.

Finale - така изглеждат 1 година по-късно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар