събота, 11 август 2012 г.

Сенките за очи - голяма страст

Това е продуктът, към който съм пристрастена.  Мога да купувам безброй много и никога няма да ми омръзне. Дори рядко използвам сенки за ежедневния си грим, особено когато навън е 40 градуса изобщо не се чувствам комфортно с тях. Почти всяка разходка в козметичен магазин завършва с покупка на сенки за очи. Дори и когато отивам да си купя нещо определено пак излизам от магазина със сенки. Вече съм събрала толкова много, че сигурно ще ми стигнат до дълбоки старини. Сигурно не съм единствената ( с това се успокоявам :D). Сред толкова голям избор и аз имам своите фаворити, които използвам по-често. Някои просто си стоят и често се случва да се натъкна на такива, които нямам идея от къде имам. Направих снимка на една малка част от сенките, които притежавам. Всъщност може би са 2 пъти повече.
Какво ще кажете за вашата колекция от сенки за очи ?
Пожелавам ви един хубав и спокоен уикенд !!
                                                                                                                                               М.

11 коментара:

  1. В сравнение с твоята е много по-скромна ;D

    ОтговорИзтриване
  2. Моите са малко, не гледам да купувам неща, които не използвам, но ти имаш хубава колекция. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съгласна съм с теб. Мога да кажа, че колкото и да обичам сенките за очи, изобщо няма смисъл от прекалено голямо изобилие. Дори мисля, че е невъзможно да използваш всички, колкото и желание да имаш. И ако трябва да съм честна на снимката има поне 10, които никога не съм използвала. :)

      Изтриване
    2. xaxa и аз съм така ама женска мания имам нещо подобно вкъщи :D

      Изтриване
  3. Уаааау - много добра колекция :)) Голямата палитра на Лолипоп ли е ?

    ОтговорИзтриване
  4. Ехаааааааа, супер колекция! Браво!!! :)
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  5. След като си купих голямата палитра, която и ти имаш, мислех, че повече никога няма да си купя други сенки. Е, не след много време се появих в къщи с нов чифт :)Оправданието ми беше, че в тази палитра не всички цветове са добри (дори и с база) ;) И ето, че пак се започна...

    ОтговорИзтриване
  6. Аз съм същата. Цял шкаф просто. ;д

    ОтговорИзтриване