петък, 24 август 2012 г.

Грим в зелено и жълто

Трябваше да сътворя грим в жълто и зелено на една приятелка за специален повод. Тя много държеше на цветовете и аз се опитах да направя нещо по-нежно като избягвах ярките нюанси на тези два цвята. Първо реших да експериментирам върху себе си, за да й покажа. За целта използвах палитра сенки 120 цвята. Е, много го хареса и й направих същия грим, за съжаление нямах фотоапарат и не направих снимки, но имам снимки на пробния грим. След това ми каза, че цяла вечер е получавала комплименти за него. Наистина ми олекна, защото не бях много сигурна дали се е получил добре.


Вие харесвате ли грим в тези цветове ?
                                                                                                                                         М.

2 коментара:

  1. Красиво е, а защо не сложиш и снимка с отворено око, мисля че ще придобиваме по-цялостна представа за грима, който показваш :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Защото това беше само пробно и не съм го довършила. Следващия път ще покажа цялостен грим. :)

      Изтриване