неделя, 12 август 2012 г.

Моят ежедневен грим

Ежедневният грим - ББ крем, спирала и гланц или нещо повече. Всяка от нас иска да изглежда добре в ежедневието си.  Приятно е, когато се чувстваш толкова уморена след дълъг ден да получаваш комплименти за външния си вид. И аз се гримирам ежедневно. Не, че не смея да изляза без грим, но просто така се чувствам по-добре и вече е придобит всекидневен навик.
Ето и какво използвам за ежедневния си грим :
Започвам с коректора -  главно го използвам, за да прикрия тъмни сенки под очите. Често експериментирам с този продукт и все още не съм се спряла на някой определен.
Пудрата използвам съвсем малко под очите, за да матирам коректора, който съм поставила преди това.
Очна линия Essence Gel Eyeliner - тя не присъства ежедневно в грима ми, въпреки че тук реших да я добавя. Четката, която използвам е предназначена за маникюр, но тъй като е доста тънка и прецизна малко промених предназначението й.
Спиралата Maybelline One by One заедно с извивачката за мигли са неизменна част от грима ми.
Молив за очи Impala Waterproof Eyeliner - също много важна част за мен.
Молив за устни Prestige Waterproof  Lipstick - Liner. Много харесвам този молив и го използвам постоянно.
Молив за вежди Prestige Eyebrow Pencil - Blonde. Също един много харесван продукт от мен. Останало е толкова малко от него, но ще го използвам до последна възможност.
Фон дьо тен Revlon ColorStay. Любимият ми фон дьо тен.
Не съм добавила гланц или червило на снимката, защото всеки ден използвам различно.
Руж Golden Rose Terracotta. Нанасям го с четката, която виждате на снимката. Без него гримът изглежда незавършен.
Това са продуктите, които използвам.
Какъв е вашият ежедневен грим ?
                                                                                                                                        М.

11 коментара:

  1. Garner BBcream, Max factor Creme puff powder, Bourjouis Healthy mix коректор, спирала различна е, понякога гел очна линия INGLOT или черен молив, Artdeco eyeshadow base, сенки според настроението и червило.
    А иначе имаме един и същ любим фон дьо тен ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че сподели. И аз преди използвах руж на Bourjois, но Golden Rose ми харесва повече, колкото и странно да е :D

      Изтриване
  2. Изглеждаш страхотно!!! В ежедневието си най-често използвам: слънцезащитен крем над 30 фактор най-вече за лицето,балсам за устни и спирала.
    Иначе когато се гримирам: фон дьо тен (не на цялото лице,а на определени участъци),спирала,топли сенки,руж и безцветен гланц.
    Сенките и ружа са от палитрата на Oriflame за която съм направила публикация в блога ми.

    ОтговорИзтриване
  3. Ежедневно - BB крем, коректор под очите, прозрачна пудра, руж, спирала, червило. С годините по-малкото е повече, както се казва. Изглеждаш супер на снимката!

    ОтговорИзтриване
  4. Имаш страхотен цвят очи. Мисля, че ще стои страхотно, ако изпробваш по-дебела очна линия (тип котешко око - в началото тънка, става дебела в най-широката част на окото, после е почти равна до края и няма завъртулка, а само леко повдигане), а отдолу - не толкова подчертано. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за идеята. Пробвала съм с дебела очна линия, но нещо не се харесвам :D

      Изтриване
  5. Здравей! Съвсем наскоро попаднах на блога ти, но много ми харесват всичките ти постове. Нещата които побликуваш са супер полезни и с удоволствие ще посещавам блога ти по- често :)

    Поздрави,
    Ивс

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей !! Благодаря ти много ! Много се радвам, че ти харесва блогът ми ! :))

      Изтриване