събота, 25 август 2012 г.

Моите бижута

Вдъхновена от една бюти блогърка и аз реших да покажа част от бижутата си. Броят им е неизвестен и се увеличават постоянно. Майка ми все ми казва, че вкъщи е един голям бижутериен магазин. Колекцията ми от сенки за очи не представлява нищо пред бижутата ми. Тъй като ще ми е малко трудно да покажа всичко в една публикация, ще се опитам да вместя няколко неща. Не съм сигурна дали публикацията ще ви хареса и затова засега няма да правя втора част.

Ще започна със снимка на кутията ми за бижута :
В нея побирам малка част от арсеналите ми, които са пръснати из цялата ми стая. Много е трудно да ги държа на едно място, защото когато търся нещо определено може да ми отнеме час да го намеря. За съжаление все още не съм намерила достатъчно голяма кутия за бижута, която ще може да побере всичко.

И така, да продължа по същество. Днес ще ви покажа част от любимите ми обици и пръстени, които нося най-често. В ежедневието си нося малки и почти незабележими обички (с камъчета, перлички и др.), които са съчетани с тоалета и другите ми аксесоари. Направих снимка на по-големите и интересни обици, които притежавам. Когато излизам вечер си слагам бижута, които са подходящи за по-официални случаи.
Любимите ми са с тюркоазените камъни. Другите по-интересни са тези зелено-сиви цветчета, които са направени от полимерна глина. С тях има и пръстен. Една приятелка много искаше да си купи такива и един ден ме накара да й помогна с избора, та така и аз си взех.

Това са любимите ми пръстени, които нося най-често. На първата снимка са по-малките,  с които се чувствам най-комфортно в ежедневието си. На втората снимка са по-масивните, които нося за поводи. Много харесвам пръстени и имам много, като обичам да ги сменям често и винаги да има какво да съчетая с дрехите, обувките и другите си аксесоари.
Надявам се публикацията да ви е била интересна, макар и малко да се отклонява тематично от нещата, за които по принцип пиша, но трябва да има и разнообразие.:)

Вие какви бижута харесвате ?
                                                                                                                                           М.

7 коментара:

  1. Страхотни са всички!!!Но много, много, много си харесах тези тюркоазени обеци, с камъни!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Купих ги за абитуриентския си бал и докато ги намеря... Исках точно такива в тюркоазено и в момента, в който ги видях в магазина се влюбих... :D

      Изтриване
  2. Страхотна кутия за бижута!

    ОтговорИзтриване
  3. Lovely!!!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОтговорИзтриване
  4. Nice jewellery! I like creating jewellery in my free time.
    I just followed, I hope you visit my blog too.

    ОтговорИзтриване