четвъртък, 9 август 2012 г.

База за нокти

Здравейте !! Преди време се сблъсках с един проблем. След използването на ярък цвят лак, ноктите ми се оцветиха и придобиха един оранжев цвят. Може би този проблем го имам отдавна, но не съм обърнала внимание, защото постоянно съм лакирана. На абитуриентския си бал исках да бъда с френски маникюр в тюркоазено и тези оранжеви нокти пречеха на това. Маникюристката ми намери решение, поразчупи малко френския маникюр и не личаха толкова оцветените ми нокти. Тя ми каза, че трябва да използвам база преди лака за нокти, която ще предотврати оцветяването на ноктите и ще удължи издържливостта на лака. Веднага отидох и си купих, нямах голям избор и взех два продукта на Perfect.


Единият е Калциев гел, който явно се ползва за заздравител, но видях, че на опаковката пише база и веднага го взех. Не съм сигурна колко заздравява ноктите, но в момента са здрави и не се чупят или цепят. Наистина след като започнах използването му ноктите ми не се оцветяват и лакът ми за накти издържа още по-дълго.
Другият продукт е Регенерираща база, разбира се, видях, че пише база и взех и него. Характеристиките му не отстъпват на Калциевия гел - ноктите ми не се оцветяват и лакът за нокти издържа по-дълго време.
И двата продукта са на цена около 2,20 - 2,50 лв. и точно поради тази причина не очаквах кой знае какво от тях, но и двата ме очароваха приятно. Сега вече ноктите ми не се оцветяват и лакът ми е по-издържлив. Както се казва - с един куршум - два заека. Надявам се да съм била полезна с този пост. Пожелавам ви успешна седмица! До нови срещи :))
                                                                                                                                      М.

5 коментара:

  1. Лично аз ползвам калциевия гел и мога само да го похваля.За цената си е страхотен!Откакто го използвам,забравих за оцветяване и меки нокти.Преди ми се чупиха адски лесно,затова и не смеех да си пусна маникюр.Сега нямам такъв проблем.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи има и други почитатели. Аз лично много се учудих, изобщо не очаквах, че ще бъде толкова добър :)

      Изтриване
    2. Попринцип нещата ва Перфект са добри.Така че си направила правилен избор:)

      Изтриване
  2. Аз ползвам лилавия активен заздравител като база и също съм доволна :)

    ОтговорИзтриване