вторник, 7 август 2012 г.

Продуктите, които ще купя отново - Втора част

Ето и продължението на първата ми публикация за продукти от които съм доволна и възнамерявам да купя отново.

Тоалетно мляко Афродита


Ще започна с това, че супер лесно премахва грим, не люти на очите и е изключително нежно към кожата на лицето. Предлага се в няколко варианта, но аз предпочитам този заради хубавата и приятна миризма. Цената му е около 1-2 лв. за 150мл продукт. Използвам го от доста време и съм много доволна, като се има в предвид, че съм с мазна кожа.

Тоалетно мляко Кря-кря

 
Този продукт го имам от съвсем скоро и мога да кажа, че е невероятен. Изключително лесно премахва грим, не люти на очите. Тоалетното мляко е за деца  и съответно е невероятно нежно към кожата. Струва около 2лв. и е в опаковка от 170мл. Има много нежен аромат. Не съм сигурна дали няма да го спрат от производство, тъй като заводът  Ален Мак в Пловдив има затруднения и може да спре производството си. Надявам се това да не се случва, продуктът е повече от добър.

Почистващ и ексфолиращ гел за лице Clean&Clear

Продуктът е на johnson and johnson, аз съм голям фен на тази марка и до сега не съм срещала техен продукт, който да ме е разочаровал. Гелът за лице го използвам 2 пъти в седмицата, имам мазна кожа склонна към появата на пъпки и при мен резултатът е чудесен. Цената му е около 7-8 лв. 

Маска против акне Клеопатра

Това е един български продукт, който съдържа бяла хума. Пакетчето е доста икономично и като се има в предвид цената 0,25 - 0,50 лв. определено попада в топ 10 на най - добрите маски за лице. Доста често чета, че трудно се намира  и в аптеките изобщо не знаят за съществуването му. Аз си го купувам от един козметичен магазин на скромната цена от 0,25 лв. Трябва да се използва по-често за видим резултат и е хубаво след използването му лицето да се намаже с хидратиращ крем, за да не се изсушава кожата Резултатът е чиста и мека кожа.

Крем за ръце Adventure


Този крем също попада в списъка на продукти, които се намират по-трудно. Има невероятен мирис на жен-шен и прави кожата много мека и гладка. Продуктът е български и като се има в предвид цената от около 0,70 - 1,00 лв. бих казала, че напълно си заслужава.

Крем за ръце Арома

Също един български продукт на цена от около 1,50 лв. Предлага се в няколко варианта, но аз лично предпочитам аромата на череши - невероятен е. Кремът прави кожата много мека и нежна и определено е страхотен.

Маска за коса Miosotis 

Не мога да повярвам как този продукт стоеше просто в банята и аз така и не се реших да го използвам. От както започнах да го изпалзвам имам много мека и хубава коса, заздравява увредената коса. Има много хубав аромат, цената варира от 8 до 12 лв., опаковката е доста голяма и бих казала, че си заслужава.

Кристали за коса Bio Pharma

Използвам ги за връхчетата на косата и заедно с маската за коса мога да кажа, че са страхотни. Вече нямам сухи краища, а напротив - коса изпълнена с блясък и мекота. Цената варира от количеството продукт, предлага се в опаковки от 30, 60 и 100мл. Цената на 100мл е около 10лв.  Чувала съм, че някои хора се оплакват от по-бързо омазняване след употребата на този продукт. Както всеки продукт това е доста индивидуално, моята се омазнява, но след използването на този продукт не виждам това да се случва по-бързо.

Доста продукти показах в днешния пост, вече съм подготвила продуктите, които искам да покажа в трета част. Повечето от продуктите сигурно са ви познати, но се надявам днешния ми пост да е бил полезен и интересен. До нови срещи ;)) 
                                                                                                                                       М.

3 коментара:

  1. От къде си купихте почистващият гел на Clean&Clear?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има ги в доста магазини, не знам от къде сте, но не мисля, че ще е трудно да ги намерите, дори мисля, че се предлагат и в Кауфланд. :)

      Изтриване
  2. Мда почти навсякъде се предлагат продукти на въпросната марка, но питам конкретно за този, понеже не съм го виждала, а също така и един оранжев, и затова попитах ;)

    ОтговорИзтриване