вторник, 21 август 2012 г.

Минерални сенки за очи Oriflame Giordani Gold

Днешният ден беше прекрасен, изпълнен с много хубави емоции и нови придобивки. Не са в сферата на козметиката, но успяха да ме направят много щастлива. И поради тази причина исках да напиша ревю за харесван от мен продукт и се спрях на моята слабост - сенките за очи. 
Харесвам лекия грим, а за него задължително използвам кафяви сенки, с които подчертавам сгъвката на окото. Вече имам доста различни марки и нюанси в кафяво. Днес реших да пиша за минералните сенки за очи на Oriflame от серията Giordani Gold. Не съм голям фен на тази марка, но щом става въпрос за сенки това не може да ме спре. Разгледах онлайн каталога, за да видя каква е цената им, но за съжаление не ги открих, надявам се да не са ги спряли от производство. Доколкото си спомням аз си ги купих на намаление на цена около 5 лв.                                    
Цветът им е Topaz Brown и в кутийката имат апликатор, който съм забравила да снимам. Консистенцията им е нормална - не са много меки, нито твърди, не се ронят и се нанасят лесно. Имат блестящи частички и са перфектни за ежедневен, лек грим. 
Тази снимка я направих на слънце, за да се видят блестящите частички. Като цяло мога да кажа, че сенките са много добри. Издържат цял ден с базата на Art Deco без никакви забележки. Не ме разочароваха, а напротив - сега са едни от най-използваните ми сенки.
                                                                                                                                            М. 

2 коментара:

  1. Цвета е страхотен особено за ежедневен грим , ще гледам скоро и аз да се сдобия с тях!!!

    ОтговорИзтриване