вторник, 7 август 2012 г.

Продуктите, които ще купя отново - Четвърта част

Дойде време и на любимите ми продукти, а именно сенките за очи. Ето някои от тях:

Сенки за очи Flormar


Flormar P045
Купих си ги преди 1 месец и бях малко скептично настроена като се има в предвид цената им от 4 лв., но останах доста удовлетворена. Количеството им е доста и мисля, че ще са много икономични. Сенките са матови, в два от цветовете има много малки блестящи частички, които доста трудно се забелязват. Използвах ги с базата на Art Deco и повече от 12 часа не бяха мръднали от клепачите ми. Консистенцията е нормална, не се ронят, нанасят се лесно и са добра алтернатива за опушен грим. Определено в най-скоро време смятам да се сдобия с още продукти на тази марка.

Сенки за очи Essence 


Цветовете са 13 - Dress to Impress (ляво) и 22 - Blockbuster (дясно). Цветът на по-тъмните е с лек блясък и е доста интересен, ще го определя като не много тъмно кафяво с лилав подтон. Другите са матови в телесен цвят. Качеството е много добро за цената от 3-4 лв. за брой, количеството е доста и са икономични.

Сенки Golden Rose Terracotta


Това е поредният интересен продукт, който предлагат Golden Rose. Съвсем случайно попаднах на тези сенки за очи и се влюбих в цветовете, бих ги нарекла холограмни. По-светлото е розово-лилаво, а по-тъмното е кафяво-лилаво. Определено мисля да направя ревю специално заради цветовете. Цената им е около 7-8 лв., купих последните и от тогава никъде не мога да ги намеря точно в този нюанс. Качеството им е добро и са доста икономични. За нула време се превърнаха в любимите ми сенки за очи.

Сенки за очи Revlon 


Няма как да продусна продуктите на тази марка, защото съм им голям фен. Ще започна с матовите сенки (дясно) - 02 Peach Sorbet, това е много хубав телесен цвят, който не е прекалено светъл. Използвам го когато очите ми са уморени и погледът ми веднага става много по-озарен. Перфектни са за ежедневен грим, почти не личи, че имате сенки. Перлените (ляво) са наситено черни с бляскави частички - супер са за партита и опушен грим. Цветът е 045 - Black Galaxy. Четворката сенки в средата са 05 Blushed Wines и както показва името цветовете са леко винени. Леко перлени са, най-тъмното е нещо средно между червено и кафяво, доста интересен цвят е. Определено всичките са страхотни. Цените на единичните са около 10-12 лв., а на четворката е 16-20 лв.

Това беше последната част от тематичните ми публикации. Показах доста продукти, повечето от тях са доста познати на много от вас, но се надявам да съм показала нещо ново и интересно. До нови срещи :))
                                                                                                                                  М.

6 коментара:

  1. I love your blog!!!! Thanks for the review!!! If you have a chance, please visit/follow my fashion blog. Your supports will mean a lot to me!!! Thank you so much in advance! I look forward to hear from you and to read more of your future blog post. Have a great day!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thank you so much !! I will follow your blog, it's pleasure to me. I hope you'll found something useful and interesting in my blog. Have a nice day ! :))

      Изтриване
  2. Сенките на Флормар ще се пробват много скоро, изглеждат страхотни и цветовете също. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина са страхотни ! Сигурна съм, че ще ти харесат. :)

      Изтриване
  3. Аз имам сенките на Флормар и също съм доволна,дори имам още една палитра сиво/черно/бяло и е добра :)

    ОтговорИзтриване
  4. Аз имам сенките на Флормар и също съм доволна,дори имам още една палитра сиво/черно/бяло и е добра :)

    ОтговорИзтриване