петък, 24 август 2012 г.

Молив за вежди Catrice

Много харесвам плътни вежди, но за съжаление моите не са такива. В най-натуралния си вид всъщност са доста тънки и редки и използването на молив за вежди е неизбежно при мен. До скоро използвах един молив на Prestige. Беше ми изпратен от Америка и толкова много го харесвам, но за съжаление вече не остана нищо от него. Трябваше да го сменя с нов и така се сдобих с молива за вежди на Catrice. По принцип доста трудно попадам на подходящ цвят, защото моите вежди са тъмно руси. Освен молива се сдобих с един комплект за вежди, за който възнамерявам да направя ревю много скоро.
Номерът му е 020 Date with Ash-ton. Мисля,че се предлага в 3 нюанса, като този е най-светлият и най-подходящият за светли вежди, каквито са моите. Има четчица от едната страна (много практично), с която може да се оформят веждите преди нанасянето му. Цената му е около 5,50 лв. Не е прекалено мек или твърд, което много ме радва, защото винаги попадам на моливи, които са толкова меки и стоят неестествено. Нанесен изобщо не се забелязва, разбира се ако цветът не се различава от този на веждите. Като цяло мога да кажа, че съм много доволна от покупката си.
Вие използвате ли молив за вежди ?
                                                                                                                                       М.

6 коментара:

  1. Комплекта за вежди на Catrice ли е?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ок. Защото аз точно този на Catrice съм си набелязала :)

      Изтриване
    2. Аз много се чудих в магазина кой от двата да си взема и накрая се спрях на Essence, но този на Catrice го изпробвах на тестера и ми се видя добър. :)

      Изтриване
  2. И аз го имам този молив и го обожавам :)

    ОтговорИзтриване