понеделник, 20 август 2012 г.

Гланц за устни

От известно време имам два гланца за устни Classics Super Shine Volume Tube Lipgloss. Ще започна с цената, която e около 3 лв. Не мога да кажа, че съм очаквала чудеса от този продукт, но се оказа много добър. На пръв поглед се забелязва невероятният блясък. Не изсушават устните, дори бих казала че ги правят обемни и меки. Малко по-лепкави са (в никакъв случай неприятни), на това мисля, че се дължи и дълготрайността им. Спомням си, че веднъж ме попитаха как винаги имам гланц на устните си. Доста се учудих, защото нямам навика да го подновявам и когато съм заета не ми остава време да мисля дали е на мястото си. При мен този гланц се задържа цял ден без никакви забележки.
Цветовете са 03 (розовият) и 04 (кафявият). Доста комплименти съм получавала за 04. Предлагат се в доста различни нюанса. Ето и как изглеждат в действителност :
04
04
03
03
Това е от мен за днес. Пожелавам ви успешно начало на седмицата !
                                                                                                                                          М.

3 коментара:

  1. Обичам блога ти! :) Имам 03 и съм също толкова доволна, колкото и ти, а и нямат онази неприятна миризма на химия. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря !! Да, забравила съм да спомена това. :))

      Изтриване
  2. https://www.facebook.com/pages/Classics-Cosmetics-Bulgaria/135682843273022

    ОтговорИзтриване