неделя, 26 август 2012 г.

Сенки за очи Max Factor Earth Spirits

Днес ще ви покажа едни много харесвани от мен сенки за очи на Max Factor от серията Earth Spirits. Много харесвам тази марка козметика и според мен те предлагат доста качествени и хубави продукти.
Цветът, който аз имам е 114 Rose Whisper - телесно нежно розово. Имат съвсем малки блестящи частички, които са трудно забележими. Цената им е около 11 - 12 лв. Добре пигментирани са, с малко количество се постигат наситени цветове. Не се ронят, нанасят се много лесно. Не съм ги изпробвала без база, но с Art Deco стоят непокътнати, докато не ги изтрия. Много искам да си купя и по-тъмен цвят, но когато си взех тези в магазина имаше само светли. Избрах този, защото е много нежен, перфектен е за ежедневен грим, със сиво и черно изглежда супер и мога да го използвам в много други комбинации с най-различни цветове. Имам ги от доста време, но както се вижда на снимката са доста икономични и ще стигнат за дълъг период от време дори и при честа употреба.
                         

Вие харесвате ли сенки за очи в тези цветове ?
                                                                                                                              М.

2 коментара:

  1. Наистина много приятен цвят:) Обичам по-неутралните,телесни цветове,с които свободно можеш да излезнеш в ежедневието си и няма да се притесняваш,че си се гримирала като за бал:D Та наистина ми харесва:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съгласна съм с теб, и аз харесвам по-телесни цветове, особено матови. Ежедневният грим трябва да е по-натурален и непринуден. :)

      Изтриване