четвъртък, 9 август 2012 г.

Сенки за очи Golden Rose Terracotta Duo



Golden Rose Terracotta Eyeshadow Duo 302
Здравейте, днес е един прекрасен ден, затова реших да пиша за един продукт, който харесвам безкрайно много. Споменавала съм го в един пост, но исках да напиша по-подробно ревю за него. В предния пост се опитах да опиша цветовете, но не съм сигурна колко това е било разбираемо. Ето и линк.
Консистенцията е добра, не се ронят, дълготрайни са, с базата на Art Deco издържат цяла вечност върху клепачите ми без никакви забележки.
Предлагат се в различни нюанси и на мен ми прави впечатление, че точно тези не съм ги виждала никъде откакто ги купих. Номерът им е 302, а цената им е около 7-8 лв.Сега ще покажа със снимки цветовете, надявам се до добиете представа. Правени са на слънчева светлина с цел да се видят хубаво блестящите частички. Тези сенки са едни от любимите ми в момента и са повече от страхотни за цената си. Ако имате възможност разгледайте ги, сигурна съм, че на повечето ще им харесат. Това е от мен за сега. Пожелавам ви един спокоен и хубав ден !! До нови срещи :))                                       
                                                                                                                               М.


2 коментара:

  1. Имах такива златни - единичка обаче. Много ги обичах, само дето се разпиляваха брутално...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. При мен засега няма такъв промлем, дори ми изглеждат твърди. Вече имам подозрения, че всичко от серията Terracotta на Golden Rose е хубаво :))

      Изтриване