петък, 10 август 2012 г.

NOTD : Flormar Neon


Сигурна съм, че този продукт не е никак нов за вас и сигурно сте си го купили, но съм толкова очарована от него, че няма как да пропусна да пиша. Номерът, който аз имам е N003. Цената му е около 2лв.
          

Живея в по-малък областен град и тук не съм срещала тази марка в магазините. Тази година ми предстоеше кандидатстване и съответно ходих на кандидатстудентски изпити в Благоевград, където обиколих доста магазини и се сдобих с много нови неща. Този лак на Flormar е едно от тях. Чела съм много добри отзиви за тази марка, но трябваше и аз да се убедя. Наистина резултатът е очарователен - много повече, отколкото очаквах. Сега ще ви покажа как изглеждаше лакът ми 12 и 14 дни след нанасянето му. Използвам база за нокти на Perfect - писала съм за нея и топ лак на Essence - също и него съм споменавала в постовете си. Преди, винаги, когато съм била по-заета лакът ми за нокти започваше да се бели и аз не намирах време  да го сменя, а винаги съм искала дълготрайност. Това се случи с този лак, сега съм по-свободна и дори мога да кажа, че вече ми омръзна и нямам търпение да експериментирам с нещо ново, което със сигурност ще ви покажа в следващите постове. А сега ето и резултатите :

14 дни след нанасянето му
12 дни след нанасянето му

3 коментара:

  1. I nominated you for the Liebster Blog Award!

    Check this post for more details:

    http://cocomykel.blogspot.co.uk/2012/08/the-liebster-blog-award.html
    Xx

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубав летен маникюр!!!!
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване